سقوط ارزش معاملات به 23 میلیارد دلار

روز کسل کننده بازار ارزهای دیجیتال

کدخبر: ۵۷۰۶۱۹
اقتصادنیوز: امروز هم مانند دیروز، نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال کوچک است و قیمت ارزهای دیجیتال بزرگ بازار تغییر زیادی نداشته است.
روز کسل کننده بازار ارزهای دیجیتال

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین با افتی کوچک، در حدود همان قیمت دیروز معامله می شود. هم اکنون قیمت بیت کوین حدود 29250 دلار است. قیمت در مقیاس هفتگی رشد 6 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم 2 درصد افزایش داشته است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته تنها 10 میلیارد دلار بوده که برای بزرگ ترین ارز بازار رقم کوچکی محسوب می شود. ارزش بازار بیت کوین نیز در حال حاضر 566 میلیارد دلار است.

امروز اعلام شد که رکورد تعداد تراکنش های روزانه شبکه بیت کوین شکسته شده است. میانگین متحرک هفت روزه تعداد تراکنش های روزانه شبکه بیت کوین به بالاترین سطح در تاریخ خود رسیده که این افزایش فعالیت در شبکه بیت کوین، رخداد مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شود.

ارزش معاملات اتریوم به 4 میلیارد دلار رسید

برخلاف بیت کوین که افت کمی داشته، امروز اتریوم رشد کوچکی کرده و هم اکنون در حدود نرخ 1910 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 2 درصد و در مقیاس ماهانه 5 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و رقم معاملات آن به شدت کاهش یافته است. البته این کاهش ارزش معاملات بیشتر به دلیل تعطیلی بازارهای مالی در اروپا و آمریکا است. ارزش بازار اتریوم نیز 229 میلیارد دلار است.

نوسان محدود آلت کوین ها

امروز تعداد آلت کوین هایی که افزایش قمیت داشته اند کم نیست، اما میزان رشد آن ها محدود است. در فهرست 50 ارز برتر بازار بیشترین رشد قیمت را هدرا داشته که 3 درصد نسبت به دیروز افزایش قیمت را نمایش می دهد. اتم نیز 2 درصد رشد کرده و چین لینک، سولانا و ترون بین یک الی 2 درصد بالا رفته اند. مابقی آلت کوین های مثبت هم رشدی کمتر از یک درصد را نمایش می دهند.

در فهرست نمادهای منفی هم اینترنت کامپیوتر با کاهش قیمت 2 درصدی، بیشترین افت قیمت امروز را دارد.  کرونوس، OKB، لیدو دائو، آپتوس و الگوراند هم بین یک الی 2 درصد افت کرده اند و مابقی آلت کوین های منفی افتی کمتر از یک درصد دارند.

در مقیاس ماهانه، استکس با افت 24 درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. الگوراند هم 19 درصد افت کرده و ریپل و لیدو دائو با افت 12 درصدی، از دیگر نمادهای زیان ده در یک ماه گذشته بوده اند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، اینترنت کامپیوتر با افزایش قیمت 25 درصدی بازدهی خوبی داده و در صدر نمادهای پربازده قرار گرفته است. سولانا هم طی این مدت 13 درصد رشد کرده است.

سقوط ارزش معاملات به 23 میلیارد دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشته و همچنان 1.21 تریلیون دلار است. اما ارزش معاملات 30 درصد کاهش یافته و به رقم 23 میلیارد دلار رسیده که عدد کوچکی برای این بازار محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 20 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه