هشدار به تهرانی‌ها؛ منتظر هوای سردتر باشید

براساس اعلام هواشناسی استان تهران، امشب در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک و احتمال سقوط بهمن پیش بینی می‌شود. از امشب تا صبح فردا با سکون نسبی جو، در مناطق پرتردد شهری افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعد از ظهر پنجشنبه تا صبح جمعه به ویژه در بخش‌های جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش پراکنده و کولاک برف، احتمال سقوط بهمن پیش بینی می‌شود. در روزهای شنبه و یکشنبه با پایداری نسبی جو، آسمان صاف تا قسمتی ابری در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی رقیق و در بعضی ساعات با وزش باد ملایم خواهد بود.

هواشناسی تهران همچنین اعلام کرده است که امشب و فردا شب کاهش دما و تا روز شنبه ماندگاری نسبی هوای سرد مورد انتظار است.

دمای هوا فردا در شهر تهران بین ۸ تا منفی ۳ درجه، آبعلی بین منفی ۳ تا منفی ۱۱، اسلامشهر بین ۸ تا منفی یک، بهارستان بین ۸ تا منفی یک، پاکدشت بین ۱۰ تا صفر، پردیس بین ۳ تا منفی ۸، پیشوا بین ۱۰ تا صفر، دماوند بین ۳ تا منفی ۱۰، رباط کریم بین ۸ تا منفی یک، ری بین ۹ تا منفی ۲، شمیرانات بین ۳ تا منفی ۷، شهریار بین ۷ تا منفی یک، فیروزکوه بین یک تا منفی ۱۴، قدس بین ۷ تا منفی یک، قرچک بین ۱۰ تا صفر، لواسان بین یک تا منفی ۹، ملارد بین ۷ تا منفی یک و ورامین بین ۱۰ تا صفر درجه سانتی گراد خواهد بود.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.