جزئیات تشییع پیکر سردار "استوار" اعلام شد

سرهنگ علی محمد محمدی با اشاره به اینکه شهید استوار سحرگاه امروز به همرزمان شهیدش پیوست اظهار داشت: پیکر سردار استوار عصر امروز وارد استان فارس می‌شود.

وی با بیان اینکه به شرط سلامت هوا فردا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نماز بر پیکر این مجاهد راه خدا اقامه می‌شود گفت: مراسم تدفین وی نیز در گلزار شهدای شیراز انجام می‌شود.

در همین راستا نیز سپاه فجر استان فارس پیامی صادر کرده است؛ متن پیام به شرح ذیل است: «سردار سرلشکر پاسدار شهید عبدالرسول استوار، نام خویش را در مسیر حقانیت انقلاب اسلامی معنا کرد. او نمونه‌ای از پرورش یافتگان در مکتب اسلام ناب بود که از آغاز مجاهدت تا پایان حیات جسمانی خویش با ثبات قدم وصول به اهداف متعالی را دنبال می‌کرد.

سردار شهید استوار تعالیم اسلام انقلابی و آموزه‌های اندیشه مطلق ولایت فقیه را دست‌مایه حرکت خود می‌دانست و همواره با اعتقاد راسخ،  اراده استوار و رفتار الهی با خصم زبون در درون و بیرون مبارزه می‌کرد و در این صراط نیز از بذل جان ابایی نداشت، چون او فدای جان را برای اسلام یک (حداقل) در برابر (حداکثر) می‌دانست.

تا اینکه امروز جان عزیز او به سوی جانان پر کشید و به یاران شهیدش پیوست. او با سعادت زیست و با سعادت رفت. سپاه فجر استان فارس همنوا با ملت بزرگ ایران و مردم شریف و شهیدپرور فارس فقدان آن سردار عزیز را به محضر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بیت شریف ایشان تسلیت عرض کرده و وصول او به آرزویش در جوار شهیدان را تبریک می‌گوید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.