متن این تذکرات به شرح زیر است:

*سید علی ادیانی نماینده قائم شهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در تدوین آیین نامه مربوطه جهت تسویه کل بدهی‌های دولت که تا پایان سال ۹۵ قطعی شده‌اند.

*محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق به وزیر امور اقتصادی و دارایی: عدم تهیه آیین نامه اجرایی واردات کامیون مربوط به قانون احکام دائمی کشور، همچنین در خصوص عدم تهیه آیین نامه اجرایی ایجاد اندوخته احتیاطی مربوط به قانون احکام دائمی کشور.

*علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر و امیدیه به وزیر نفت: ضرورت رعایت عدالت و انصاف در استخدام صنعت نفت از طریق اصلاح شرایط و ضوابط، همچنین توجه وزیر به نامه کمیسیون انرژی در مورد رعایت و شرایط و پیشنهادات ارائه شده.

*امیر خجسته نماینده همدان به وزیر راه و شهرسازی : ۱۰ پروژه عمرانی در حوزه راه از سال گذشته و پس از انتخابات ریاست جمهوری به دست فراموشی سپرده شده و  وزارت راه توجهی ندارد.

*محمدرضا امیر حسنخانی نماینده فردوس و سرایان به همراه ۵ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: جلوگیری از توقف فعالیت مراکز دانشگاه فرهنگیان در شهرستان های غیر مرکز استان.

*حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر دادگستری: چرا به قانون رسیدگی به اموال مسئولان مصوب سال ۹۴ عمل نمی‌شود؟ همچنین به وزیر آموزش و پرورش: علت کم توجهی به آموزش و پرورش رباط کریم و بهارستان چه دلیلی دارد؟ همچنین به وزیر کشور: سهم مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان از مدیریت استانی تهران چقدر است؟

*شهاب نادری نماینده اورامانات به رئیس جمهور: علت عدم تعیین تکلیف آب‌داران آب شرب روستایی چیست؟  همچنین به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در بهسازی آسفالت و تعریض جاده‌های اورامانات.

*فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به اتفاق ۴ نفر از نمایندگان از جمله سیاوشی، مافی، سلحشوری، علیرضا محجوب و جلودارزاده به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به وضعیت تنها مدرسه در روستای سرخه حصار از لحاظ آموزشی و پایه‌های تحصیلی.

*محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره به رئیس جمهور: چرا ادارات در شهرستان سلطانیه مستقر نمی‌شوند؟ حتی دفتر نمایندگی هم ندارند.

*سید تقی کبیری نماینده خوی و چایپاره به وزیر جهاد کشاورزی: علت تاخیر چند ماهه در پرداخت مطالبات گندم کاران و صدور دستور سریع در پرداخت آنان.

*حبیب الله نیکزادی پناه نماینده بم و ریگان به وزیر آموزش و پرورش: بی توجهی و بی عدالتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، مشکلات زیادی را برای دانش آموزان و فرهنگیان شرق استان ایجاد کرده است.

*سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران به اتفاق ۵ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: دستور سریع برای گازرسانی به مردم روستاهای ده ترکمن و روستاهای دیگری که در مجاورت پایتخت قرار دارند.

*سید مصطفی ذوالقدر  نماینده میناب به وزیر بهداشت: ضمن تشکر از وزیر برای تکمیل بیمارستان جاسک، اما توجه به تامین کادر درمانی و تجهیزات پزشکی مورد انتظار است.

*اصغر سلیمی نماینده سمیرم به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم اجرای کامل بخشودگی جرائم و سود دیر کرد طبق اصلاحیه قانون بودجه ۹۶.

*شهباز حسن پور نماینده سیرجان به وزیر راه و شهرسازی: اعزام هیات فوری جهت رسیدگی به وضع نابسامان ۴۰۰ نفر از کارگران شرکت سی بی جی و جلوگیری از بیکار شدن آنان.

*شهاب نادری نماینده اورامانات به رئیس جمهور: جلوگیری از غارت آب های منطقه در رابطه با سیاست ناعادلانه طرح‌های سردسیری و گرمسیری.

*علی بختیار نماینده خوانسار و گلپایگان به وزیر جهاد کشاورزی: علت عدم پرداخت کامل وجوه گندم و جوی کشاورزان.

*حشمت الله فلاحت پیشه به وزیر اقتصاد: جلوگیری از اخراج نیروهای شرکتی بانک صادرات.

*اکبر رنجبرزاده نماینده اسد آباد به وزیر نفت: چرا مصوبه شورای اقتصاد در خصوص سوخت رسانی به مرغ داری ها اجرایی نمی‌شود؟

*شهاب نادری نماینده اورامانات و پاوه به وزیر آموزش و پروش: تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی و پیش دبستانی‌ها.

*بیت الله عبدالهی نماینده اهر و هریس به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت هر چه سریع تر مبلغ گندم خریداری شده به کشاورزان.

*صدیف بدری نماینده اردبیل به اتفاق ۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: هنوز پول گندم خریداری شده در استان اردبیل پرداخت نشده است.

*غلامرضا کاتب نماینده گرمسار به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق ۲۴ نفر از نمایندگان: علت تاخیر در اجرای تبصره ۱ از بند۳ ماده ۶۷ ق برنامه ششم چه بوده است؟

*احمد سالک نماینده اصفهان به وزیر جهاد کشاورزی: با عنایت به وضعیت نگران کننده کشاورزان هر چه سریع تر ۵۰ درصد پول گندم کاران پرداخت شود.

*رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر نیرو: تسریع در اعطای حقابه بیش از ۹۲۰۰ هکتار اراضی و باغستان سردشت.

*حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در رفع نقاط حادثه خیز و احداث پل غیر هم سطح در کمربندی جنوب به شمال.

*امیر خجسته نماینده همدان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: تسریع در پراخت مطالبات البرز ایرانیان و کاسپین.

*جلال محمودزاده  نماینده مهاباد،‌ عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه و رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت به رئیس جمهور: دلیل عدم بازگشایی مرزهای رسمی غرب کشور و تعطیل شدن مبادلات مرزی چیست؟

*لاهوتی نماینده لنگرود و عباسی نماینده رودسر به اتفاق ۱۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت فوری مطالبات چایکاران شمال کشور و نیز تعیین تکلیف وضعیت جذب و استخدام ناظرین.

*منصور مرادی نماینده مریوان به رئیس جمهور: علت عدم توجه به از بین رفتن یکی از زیباترین دریاچه‌های آب شیرین جهان به نام زریوار مریوان.

*الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت به رئیس جمهور: علت عدم پرداخت پول گندم خریداری شده  به کشاورزان.

*علی محمد شاعری نماینده بهشهر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت جلوگیری از واردات برنج به کشور.

*علی وقفچی نماینده زنجان و محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اتمام پروژه‌های راهسازی زنجان و طارم و آستانه اشرفیه که سال ۹۰  باید به اتمام می‌رسید.

*محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره به رئیس جمهور: چرا صدای اعتراضی که پول و سرمایه‌شان توسط موسسات مالی به یغما رفته است شنیده نمی‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.