ایکوپرس: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: کیفیت فعلی خودروها ایده‌آل نیست، اما تمام تلاش مجموعه ایران خودرو بر افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت مشتریان است. هاشم یکه‌زارع در دیدار رئیس و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید شرکت ایران خودرو، تصریح کرد: پاسخگویی نامناسب به مشتریان از جمله دلایل نارضایتی آنان است و ما در صدد هستیم در این بخش برنامه‌های ویژه‌ای پیاده‌سازی کنیم تا میزان پاسخگویی و به تبع آن رضایت مشتریان افزایش یابد.

وی که در این نشست گزارشی از عملکرد ایران خودرو در حوزه‌های تولید، فروش، کیفیت، صادرات و همچنین برنامه‌های آینده این گروه صنعتی ارائه و اظهار کرد: وظیفه ما این است که محصولی به مشتری عرضه شود تا رضایت کامل او را برآورده سازد. یکه‌زارع افزود: برخلاف گذشته که با انتقاد به‌صورت تدافعی برخورد می‌شد ما تشنه انتقاد سازنده و راهنمایی هستیم.

وی ادامه داد: اولین گام را که احیای تولید و افزایش تیراژ بود، انجام داده‌ایم و درحال حاضر اولویت ما توسعه محصول، کیفیت، خدمات پس از فروش و صادرات است که با تحقق آن هم در بازارهای داخلی و هم بازارهای صادراتی موفق خواهیم بود.