گروه خودرو- «همیشه پشت سر خودروسازان حرف بوده و هست». این را جواد نجم‌الدین مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید و تاکید می‌کند خودروسازان برای رفع «شایعات» باید خبرگزاری داشته باشند. نجم‌الدین که در جمعی خصوصی با خودروسازان و قطعه‌سازان سخن می‌گفت، به چند مورد از شایعاتی که در این سال‌ها پشت سر صنعت خودرو بوده نیز اشاره کرد. به گفته او، در دهه هفتاد و در شرایطی که «پیکان» اصلی‌ترین محصول خودروسازی ایران بوده، شایع شد ایران خودرو آن را پنهانی به پاکستان صادر کرده و صدایش را هم در نیاورده است. این در حالی بوده که پاکستانی‌ها مانند بیشتر ساکنان جنوب شرقی آسیا، خودروهای فرمان راست سوار می‌شوند و «پیکان» چون چپ فرمان به حساب می‌آمده، طبعا نمی‌توانسته راهی این کشور شود.

مدیرعامل ایران خودرو همچنین به شایعه دیگری نیز اشاره کرده و گفته که در همان دهه هفتاد شایع شده بود ایران خودرو بخشی از پول پیکان را به حساب برخی نهادها می‌ریزد که این هم دروغ و از اساس بی‌پایه بود.

نجم‌الدین اما از«شایعه» دیگری نیز که زمانی پشت سر خودروسازان بوده، صحبت به میان آورد. او گفته که چند سال پیش شایعه شده بود خودروسازان از قطعات دست دوم در تولید محصولات خود استفاده می‌کنند که این هم بی‌پایه و اساس بوده و خودروسازان چنین کاری انجام نداده بودند.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، چنین شایعاتی سبب شده همواره پشت سر خودروسازان حرف و حدیث باشد و صنعت خودرو نباید اجازه دهد تریبون دست کسانی بیفتد که می‌خواهند کارهای خود را ماست مالی کرده یا مثلا رای جمع کنند. نجم‌الدین همچنین تاکید کرده که صنعت خودرو باید صاحب خبرگزاری شود تا بتواند از خود در برابر «هجمه‌ها» دفاع و چهره‌اش را نزد افکار عمومی اصلاح کند.