گروه خودرو- دو شرکت ایران‌خودرو و پارس‌خودرو متولی تولید خودروی تندر-۹۰ روز گذشته اعلام کردند که اسامی متقاضیان اولویت اول تحویل تندر-۹۰، در سایت اینترنتی شرکت‌های مذکور درج شده و در روزهای آینده نیز از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. قرعه‌کشی تندر-۹۰ دوشنبه گذشته در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور نمایندگان شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا برگزار شد.

براساس این قرعه‌کشی ۲هزار و ۴۰۰ نفر در مرحله اول مشمول تحویل تندر-۹۰ در تیپ‌های مختلف شدند که نیمی از این تعداد توسط شرکت پارس‌خودرو و نیم دیگر آن توسط ایران‌خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

قرار است که اسامی متقاضیان تا اوایل هفته آینده از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ رسد.

اما روز گذشته خبرنگار ما از دو شرکت تولیدکننده کسب اطلاع کرد که هم‌اکنون نتایج قرعه‌کشی در سایت شرکت‌های مذکور درج شده و متقاضیان می‌توانند از این طریق از نتایج مطلع شوند.

آدرس سایت اینترنتی شرکت پارس‌خودرو www.parskhodro.ir آدرس شرکت ایران‌خودرو نیز www.ikco.com است.

در فهرست نتایج قرعه‌کشی دو شرکت کد قرارداد، کدملی و نام نمایندگی درج شده و متقاضیانی که از طریق نمایندگی‌های سایپا ثبت‌نام کرده‌اند می‌بایست به سایت اینترنتی این پارس‌خودرو و متقاضیانی که از طریق نمایندگی‌های شرکت ایران‌خودرو ثبت‌نام کرده‌اند باید به سایت اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

در حال حاضر تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از گروه صنعتی ایران‌خودرو و یک‌هزار و ۲۰۰ نفر نیز از خودروسازی سایپا در این قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند که طبق وعده دو شرکت تولیدکننده، آنها می‌توانند از نیمه دوم خردادماه خودروی ثبت‌نامی خود را تحویل گیرنده از سویی دیگر به دلیل محدودیت تولید، قرعه‌کشی از تمامی متقاضیان ثبت‌نامی صورت نگرفته و تنها تعدادی در قرعه‌کشی دوشنبه گذشته انتخاب شده‌اند. به گفته مسوولان، مرحله دوم قرعه‌کشی نیز به زودی برگزار خواهد شد.