فارغ از مرز بندی سازمانی در کمک به مردم سیل زده پیش قدم شدیم

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: مهندس کشمیری با ذکر اینکه در بروز بحران سیل، نباید بدنبال تعیین سهم وظیفه باشیم، گفت: درشرح وظایف  قانونی دستگاه ها، همه موارد روشن و حدود وظایف هر سازمانی ، صراحتا اعلام شده است، اما در زمان وقوع بحران ، شهرداری با عبور از مرز بندی قانونی، منتظر تقسیم وظیفه نمانده و درجایگاه مدیریت شهری، کمک به مردم برای کاهش آلام و مصیبت همشهریان را اولویت خود می دانیم.

وی افزود: خسارت به شهروندان مایه تاسف و تاثر است و کمک رسانی باید در راس امور قرار بگیرد.

شهردار افزود: ایجاد همبستگی سازمانی و یکپارچگی دستگاه های خدمات رسان را برای کمک رسانی به شهروندان فراتر از وظایف قانونی و آن را وابسته به نگرش خدمت و عمل به  وظایف انسانی می دانیم.

مهندس کشمیری با اشاره به خدمات شهرداری در بحران سیل، گفت : با شروع بارندگی ، تلاش کردیم نقاط ضعف در بدنه‌ مسیلها را با ایجاد سد خاکی محدود کرده و تا حد امکان از پس زدن و ورود آب به معابر  جلوگیری نماییم.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از پایان بارندگی ها نیز کلیه نیروهای انسانی در بخش اجرایی وخدماتی را برای نظافت و شستشوی معابر از گل و لای بکارگرفتیم تا بتوانیم شهر را برای شروع یک هفته پرکار دیگر مهیای پذیرش شهروندان و آغاز تعاملات اجتماعی دراختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.