ایرنا:خطیب جمعه تهران با بیان این که به خبرنگاران آزاد اجازه انعکاس اخبار و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه داده نمی‌شود، گفت: اگر جهانیان بفهمند که این رژیم چه جنایاتی را مرتکب شده است، تنفرشان افزوده شده و از خداوند مرگ این رژیم را خواهند خواست. آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دیروز در خطبه دوم خود مهم‌ترین مطلب را مساله غزه برشمرد و گفت: حوادث دلخراشی است، دیدید و شنیدید جنایات فراوان رژیم سفاک و خون‌آشام و کودک‌کش را.

آنچه از این جنایات منعکس می‌شود اندکی است از کثیر، آنها اجازه نمی‌دهند خبرنگاران این وقایع را پخش کنند.

وی با بیان اینکه ماهیت این عناصر پلید همین جنایات در غزه است، افزود: تعجب از جهان اسلام و مجامع بین‌المللی است که چرا در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند؟ این‌ها چطور می‌توانند ساکت باشند، اینها مردگانی بیش نیستند.

خطیب جمعه تهران خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: آیا وقت آن نرسیده که به خود آیند و این غده سرطانی را از هر راهی که مقدور است از دنیای اسلام جدا کنند.

امام جمعه موقت تهران وظیفه کشورهای اسلامی را تجهیز فلسطینی‌ها دانست و ادامه داد: تا کی باید این صحنه‌های رقت‌بار را مشاهده کنند و خاموش باشند که هر وقت این رژیم سفاک اراده کرد حمله کند و هزاران جنایات را مرتکب شود و بعد هم که احساس کرد توان ایستادگی در برابر مقاومت را ندارد تقاضای آتش‌بس کند.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز جمعه تهران نیز گفت: هر کس تقوا پیشه کند و در زندگی صابر باشد، خداوند عمرش را زایل نخواهد کرد.