استخدام مهندس صنایع و عمران

یک شرکت معتبر به چند مهندس صنایع و عمران با تجربه کنترل پروژه مسلط به نرم‌افزارهای مربوطه و امور قراردادها

نیاز دارد.

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۲۷ دی‌ماه مدارک و سوابق خود را به تلفکس ۸۸۳۰۰۲۴۲ ارسال کنند. استخدام ۱۷۵ کارشناس در سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل

سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مقررات استخدامی شرکت‌های دولتی و آیین‌نامه استخدام پیمانی تعداد ۱۷۵ نفر کارشناس با مدرک لیسانس، فوق لیسانس و یا دکترا در یکی از رشته‌های تحصیلی مهندسی عمران (با تمام گرایش‌)، ترافیک، مدیریت پروژه و ساخت، راه و ساختمان، معماری، مهندسی صنایع(با گرایش‌های برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌ها، سیستم‌ها، مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، سیستم و بهره‌وری)، اقتصاد حمل‌و‌نقل، مهندسی سیستم‌های اقتصادی و اجتماعی، آمار و کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار و سخت‌افزار)، ریاضی، علوم ارتباطات، مدیریت امور فرهنگی، جامعه‌شناسی، مدیریت مالی، حسابرسی، حسابداری، مدیریت (صنعتی، بازرگانی، دولتی، بیمه، اقتصادی)، اقتصاد در گرایش‌های مختلف، حقوق (با گرایش‌های جزا، علوم قضایی، حقوق عمومی و خصوصی) و کتابداری را از طریق برگزاری امتحان، یا مسابقه و مصاحبه علمی و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در واحدهای تابعه خود در سراسر کشور استخدام می‌کند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tto.ir مراجعه کنند. حداکثر زمان مهلت ارسال مدارک تا ۲۷ دی‌ماه است.