این روزها سینماهای تهران در آخرین ماه سال، ۱۰ فیلم ایرانی را به نمایش گذاشته‌اند. «جایی در دور دست» خسرو معصومی، «محکومین بهشت» حجت‌‌ا... سیفی، «رازها» محمدرضا اعلامی و «من نگین دات کام» حسین قناعت از مجموعه فیلمهایی است که بعد از جشنواره فیلم فجر نمایش خود را آغاز کردند. آمار فروش فیلمهای ایرانی به نمایش درآمده در سینماهای تهران تا تاریخ جمعه ۲۷ بهمن ماه به شرح زیر است:

«جایی در دور دست» خسرو معصومی در ۵ روز نمایش در ۹ سینما به فروش بیش از ۳‌میلیون تومان دست یافت. «رازها» محمدرضا اعلامی که در آن امین تارخ و میترا حجار به ایفا نقش می‌پردازند، با فروش ۶‌میلیون تومانی در پنج روز و ۱۴ سینما، به نمایش خود ادامه می‌دهد. «محکومین بهشت» حجت‌‌ا... سیفی، در ۵ روز نمایش در ۹سینما، بیش از ۴‌میلیون تومان فروخت. «من نگین دات کام» حسین قناعت در ۳ روز نمایش در شش سینما به فروش بیش از یک‌میلیون تومان دست یافت.

«رویای خیس» به کارگردانی پوران درخشنده بعد از ۴۱ روز نمایش در ۷ سینما بیش از ۹۵‌میلیون تومان فروخت. «گیس بریده» جمشید حیدری بعد از ۶۹ روز نمایش در ۵ سینما بیش از ۲۰۵‌میلیون فروش داشت. «تله» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم دوره را دارد، بعد از ۶۲ روز نمایش در ۱۴ سینما به فروش بیش از ۴۵۱‌میلیون تومان دست یافت. «زمستان است» به کارگردانی رفیع پیتز بعد از ۲۴ روز نمایش در ۳سینما بیش از ۱۰‌میلیون فروخت. «اینجا چراغی روشن است» به کارگردانی رضا میرکریمی در ۲۹ روز نمایش در ۲ سینما فروشش به مرز ۱۴‌میلیون رسید. «کودک و سرباز» نیز در ۲۸ روز نمایش در یک سینما بیش از ۲‌میلیون تومان فروخت.

تنها فیلم خارجی این دوره، «کینه» است که در ۶۰ روز نمایش در ۲ سینما بیش از ۳۶‌میلیون تومان فروش داشت.