دنیای‌اقتصاد- همزمان با اقدام عملی ارتش عراق علیه پایگاه اشرف، گروهک تروریستی منافقین در تلاش برای ایجاد شانتاژی دیگر علیه ایران مدعی وجود کارخانه‌ای هسته‌ای در نزدیکی تهران شده است. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروهک منافقین در واشنگتن با برگزاری کنفرانسی خبری مدعی شده است: کارخانه‌ای را نزدیک تهران شناسایی کرده که تجهیزات مربوط به سانتریفیوژهای غنی‌سازی تولید می‌کند.

علیرضا جعفرزاده از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) مدعی شده است: کارخانه «تابا» پوشش‌های آلومینیومی، آهن‌ربا، بمب‌های مولکولی، لوله‌های کامپوزیت و پایه‌های سانتریفیوژ تولید می‌کند.

این گروهک ضد انقلاب همچنین با نشان دادن تصاویری که مدعی بود کارخانه تابا است تلاش کرد تا به اصطلاح مستدل ارائه اطلاعات کند.

این در حالی است که این گروهک تروریستی پیش از این نیز ادعاهای مشابه این را مطرح کرده و سعی کرده است هیاهوی رسانه‌ای علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران به راه بیندازد.

این در حالی است که پس از اعلام حکم دادگاه عراق مبنی بر اخراج منافقین از این کشور و بعد از اخطارهای مکرر دولت عراق به منافقین برای ترک خاک عراق و عدم توجه این گروهک به تذکرات داده شده، سرانجام ارتش عراق صبح جمعه اقدام عملی را در اخراج منافقین به کار بست.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اعلام حکم دادگاه عراق مبنی بر اخراج منافقین از این کشور و تاکید قانون اساسی این کشور مبنی بر غیرقانونی بودن حضور این فرقه در عراق و پس از اخطارهای مکرر دولت عراق به منافقین و عدم توجه این گروهک به تذکرات داده شده، سرانجام ارتش عراق با هماهنگی نیروهای آمریکایی دست به تحرک جدی در این زمینه زد و برای اخراج منافقین از پادگان اشرف دست به عملیات زد.

این عملیات چند ساعته که از ۵ صبح جمعه آغاز شد و تا ۹ صبح ادامه داشت، اخطاری بود برای گروهک تروریستی منافقین تا هر چه سریع‌تر به قوانین بین‌المللی تن داده و این کشور را ترک کنند.

این حرکت که در راستای خواست مردم عراق صورت گرفته، طبق قوانین عراق انجام شده است.