محبوس شدن شاهرخ استخری!

نویسنده فیلمنامه «فاصله‌ها» در مراسم پایان پخش این سریال که با حضور مردم برگزار شد، گفت: داستان این سریال متشکل از سوژه‌های ملتهب جامعه و نظیر راه رفتن روی یک نخ باریک بود. محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «فاصله‌ها» همزمان با پخش آخرین قسمت این سریال، جشنی با حضور عوامل و بازیگران «فاصله‌ها» برگزار و از آنها قدردانی کرد. یکی از لوکیشن‌های سریال «فاصله‌ها» در محدوده شهرزیبا محل برگزاری این جشن بود که مردم بسیاری در جلوی آن تجمع کرده بودند و خواستار دیدار و صحبت با بازیگران سریال بودند. اجرای این مراسم غیررسمی را که با خوشحالی عوامل برای جذب مخاطب همراه بود، «رضا توکلی» بر عهده داشت. او در سخنانی گفت: ساخت چنین سریال‌هایی به راحتی صورت نمی‌گیرد و حتما یک مغز متفکر پشت آن به نام حسین سهیلی‌زاده وجود داشته است که منجر به موفقیت سریال شده است. این سریال حتی در بین ایرانیان خارج از کشور نیز طرفداران بسیاری جذب کرده و بسیار موفق بوده است.

به گزارش فارس، در ادامه نیز بهبهانی‌نیا، نویسنده فیلمنامه «فاصله‌ها» در سخنانی گفت: حدود ۱۸ الی ۱۹ ماه پیش بود که پیشنهاد اولیه طرح این سریال داده شد و پس از آن کار نگارش آن انجام گرفت. داستان این سریال متشکل از سوژه‌های ملتهب جامعه و نظیر راه رفتن روی یک نخ باریک بود و اگر دو دستیار من در این مسیر مرا همراهی نمی‌کردند، فیلمنامه به این خوبی نوشته نمی‌شد. وی ادامه داد: سریال «فاصله‌ها» از ۲۰ شخصیت اصلی و ۱۰ داستان اصلی بهره می‌برد و رسیدن به این همه قسمت و نگهداری این پیچش‌ها با این شتابی که ما در تولید داشتیم، کاری بسیار مشکل بود. سهیلی‌زاده، کارگردان اثر نیز در سخنانی گفت: از همه بچه‌هایی که در سرما کار سریال را با ما آغاز و در گرما به پایان رساندند، تشکر می‌کنم. این گرما به خانه مردم رفت و مردم از سریال «فاصله‌ها» استقبال کردند. محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده کار نیز در سخنان خود گفت: یکی از نقاط قوت این اثر آرامش مثال‌زدنی گروه پشت صحنه بود که کاملا به بینندگان منتقل شد و در نهایت و بعد از همه کارهایی که انجام می‌شود، آنچه باقی می‌ماند رفاقت میان عوامل است. در انتها نیز «آرمان موسی‌پور»، سازنده موسیقی متن سریال، در سخنانی کوتاه گفت: تک‌تک کاراکترهای اثر برای من تم دارند و برای همیشه در ذهنم می‌مانند. در ادامه، هدایایی از سوی تهیه‌کننده سریال و مدیر شبکه سه به عوامل سازنده سریال «فاصله‌‌ها» داده شد.

در حاشیه:

از جمله بازیگرانی که در میان تجمع‌کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار بود، «شاهرخ استخری» بود. در لوکیشن نیز تقریبا همه بازیگران سریال جز دانیال حکیمی و فاطمه گودرزی حضور داشتند.

قرار بود مراسم قدردانی از گروه سازنده این سریال با حضور «علی‌اصغر پورمحمدی»، مدیر شبکه سه سیما برگزار شود که وی به دلایلی نیامد و تنها هدایای او برای سازندگان این سریال ارسال شد.

بنا بود پس از صرف شام و فرارسیدن زمان پخش سریال، همه عوامل با هم به تماشای آخرین قسمت آن بنشینند که به دلیل ازدحام بیش از حد مردم در پشت در لوکیشن، عدم توانایی سازندگان سریال در کنترل آنها و ایجاد سروصدا برای همسایه‌ها، از این بخش صرف‌نظر شد و بازیگران و عوامل لوکیشن را ترک کردند. در این میان مشکل اصلی عوامل در خروج «شاهرخ استخری» از لوکیشن بود که نمی‌دانستند با حضور هواداران و ازدحام بیش از حد چگونه او را خارج کنند و حدود یک ساعت پس از رفتن سایرین استخری با مشکلات بسیار توانست لوکیشن را ترک کند.