موسوی درصدد استفاده سیاسی از ظرفیت‌های قانونی است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: موسوی درصدد استفاده سیاسی از ظرفیت‌های قانونی است و طبیعتا اگر نتیجه به نفعش بود، به هدف سیاسی خود رسیده و اگر نرسید دوباره بتواند یک مستمسکی را در دست خود داشته باشد. لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکایت میر‌حسین موسوی از برخی نشریات گفت: رفتار موسوی یک رفتار سیاسی است تا حقوقی؛ چرا که اگر رفتار حقوقی باشد، طبیعتا اول باید پاسخگو باشد، چرا در انتخابات قانون‌گریزی کرد و اغتشاشات را به وجود آورد و با تمام تلاش‌هایی که شد باز هم مسیر خودش را رفت.

وی افزود: با توجه به بیانیه‌ای که موسوی صادر کرد، نشان می‌دهد که به یک جمع‌بندی رسیده که از ظرفیت‌های قانونی استفاده سیاسی کند. عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر مواضع و استراتژی حرکت موسوی بیانیه شماره ۹ او باشد، طبیعتا به قانون تمکین نخواهد کرد.

فروزنده با اشاره به سابقه و اقدامات موسوی در انتخابات و وقایع بعد از آن تاکید کرد: به نظر می‌رسد که موسوی رای دادگاه را نمی‌پذیرد، ولی قانون شوخی ندارد و اگر در جایی محکوم شود حتما قانون با وی برخورد می‌کند؛ چرا که دیگر فضای انتخابات نیست و باید این را بداند که فضای انتخابات به دلایلی مصونیتی را برای نامزدها ایجاد می‌کند ولی بعد از انتخابات حکم قانون تفاوتی بین موسوی و دیگران ندارد.

وی با اشاره به اینکه موسوی باید به خاطر اغتشاشات اخیر محاکمه شود، خاطر نشان کرد: انتظار است که بررسی درست و عادلانه‌ای در این خصوص انجام شود و همه باید تابع حکم سیستم قضایی باشند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خطاب به موسوی گفت: موسوی باید بداند که ساختار‌های نظام از قانون اساسی گرفته شده است؛ از همین رو پاسداری از قانون و رعایت آن خیلی بهتر است؛ چرا که هر کسی در هر سطحی اگر بخواهد قانون را نپذیرد، روحیه دیکتاتوری دارد که این به نفع استقلال و شکوفایی کشور نیست و هر کس هدف خدمت دارد، باید خودش را با قانون تنظیم کند نه اینکه بخواهد هر چه که میلش است قانون بگوید.