فیلم «وگاس» به کارگردانی «امیر نادری» برنده جایزه در بخش «آینده» هفتمین جشنواره فیلم پاریس سینما شد. سایت سینمایی ورایتی اعلام کرد، هفتمین جشنواره فیلم پاریس سینما، روز گذشته در حالی به کار خود پایان داد که فیلم «وگاس: براساس داستانی حقیقی» ساخته «امیر نادری»، کارگردان ایرانی‌الاصل آمریکایی، برنده جایزه بخش «آینده» این دوره از رقابت‌ها شد.

نمایشگاه عکس ۱۰ سینماگر ایرانی در پنج شهر دنیا

مهر- نمایشگاه عکاسی دیجیتال با حضور ۱۰ سینماگر برجسته سینمای ایران در تهران و چهار شهر بزرگ دنیا برگزار می‌شود. سامان سالور یکی از فیلمسازان شرکت‌کننده در این نمایشگاه گفت: به زودی نمایشگاه عکسی با حضور فیلمسازانی چون داریوش مهرجویی، ناصر تقوایی، رضا کیانیان، حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، نیکی کریمی، بایرام فضلی، مانیا اکبری و... در تهران و چهار شهر بزرگ دنیا برگزار می‌شود.

کمک به فیلم‌های متضرر شده در دستور کار

ایسنا- جعفری‌جلوه گفت: فرصت زمانی طول اکران بیشتر و کمک به تبلیغات فیلم‌های متضرر شده در هفته‌های گذشته دردستور کار ما است و به حداکثر مقدور اعمال خواهد شد.

«ناتالی پورتمن» به فیلم «‌ثور» پیوست

«ناتالی پورتمن» بازیگر سرشناس هالیوود به جمع بازیگران فیلم «‌Thor» پیوست. کمپانی «مارول استودیو» اعلام کرد: فیلم اکشن «ثور» که اثری اقتباسی از کتاب کمدی به همین نام خواهد بود، با حضور «ناتالی پورتمن» ساخته می‌شود. این بازیگر ۲۸ ساله در این فیلم نقش پرستار را بازی خواهد کرد و نقش اول فیلم را «کریس همسوورث» برعهده خواهد داشت.

واتیکان از جدیدترین فیلم «هری پاتر» تمجید کرد

جدید‌ترین قسمت از سری فیلم‌های «هری پاتر» مورد استقبال و تمجید واتیکان قرار گرفت. پس از اکران عمومی فیلم «هری‌پاتر و شاهزاده نیمه‌اصیل»، واتیکان با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از این فیلم اعلام کرد، مناقشه قدیمی میان خوبی و بدی در این فیلم به‌شکل شفاف پرداخته شده است.

مجموعه تئاتر‌شهر جمعه اجرا ندارد

مجموعه تئاتر‌شهر، جمعه ۲۶ تیرماه اجرا ندارد. همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و ایام عزاداری، تالارهای مجموعه تئاتر‌شهر روز جمعه ۲۶ تیرماه اجرا نخواهند داشت و پس از آن از یکشنبه ۲۸ تیرماه دوباره به اجرای خود ادامه می‌دهند.

کنسرت ویژه بانوان در تالار وحدت

مهر- تالار وحدت روزهای ۱۴ تا ۱۶ مرداد میزبان هنگامه اخوان و گروهش برای برگزاری کنسرتی ویژه بانوان خواهد بود. هنگامه اخوان گفت: این کنسرت قرار بود ۱۱ و ۱۲ تیر در تالار وحدت اجرا شود که به دلیل مشکل تورم حنجره و توصیه پزشک معالجم این برنامه را به تعویق انداختیم.