تماس از ساعت 12 تا 16: 88984382

عزای بی‌ماشینی
سر و کله عید و خریدهای نوروزی که پیدا می‌شود، عزای بی‌ماشین‌ها هم شروع می‌شود. از مسوولان تقاضای عاجزانه داریم به معضل حمل و نقل درون‌شهری تهران سر و سامانی دهند. راننده‌های تاکسی هم مراعات حال همشهریان خود را بکنند و همه مشکلاتشان را باکرایه‌های آنچنانی سر مردم خالی نکنند.
چندین تماس از پایتخت



موزه پس کی برویم؟!
جمعه‌ها که می‌آید، همه‌جای تهران تعطیل می‌شود، حتی کرکره موزه‌ها هم در این روز تعطیل پایین کشیده می‌شود! موزه را برای بازدید گذاشته‌اند، اگر در روز جمعه نتوانیم به اینجور جاها سر بزنیم، پس کی برویم؟ لطفا این مساله را به گوش مسوولان برسانید.
شهروندی از تهران




درباره نمایشگاه کیف و کفش
پنجشنبه گذشته خبری درباره برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون درج کرده بودید. اینجانب با خانواده از شهرستان پیرو این خبر به مکان اعلام‌شده مراجعه کردیم که در نهایت تعجب، متوجه شدیم این نمایشگاه لغو شده است؟ مسوولان چرا زودتر این موضوع را اعلام نمی‌کنند؟
سلیم‌خانی، تهران



جای سبد هزینه کارگری خالی است
در جدول مربوط به قیمت کالاها به نقل از بانک مرکزی جای سبد هزینه کارگری خالی است. این سبد شامل ۴۴قلم کالاست که درج آن در این جدول می‌تواند انعکاس واقعی قیمت‌ کالاهایی باشد که اکثر مردم ایران استفاده می‌کنند.
اکبر علیزاده اعتمادی- تهران




عکس بی‌فرهنگ!
عکسی که در صفحه اول راهنمای روز یکشنبه چاپ کردید، فروشگاهی در تهران را نشان می‌دهد که پر است از کالاهای خارجی، بهتر نبود از عکسی استفاده می‌کردید که جنس ایرانی را نشان دهد و فرهنگ مصرف کالای ایرانی را تبلیغ می‌کردید.
راهنمای روز- گشتیم، نبود!
خواننده‌ای از تهران



قیمت کاغذ
قیمت کاغذ مدتی است که گران شده، لطفا در این باره هم مطلبی بنویسید. شما خودتان مصرف‌کننده کاغذ هستید پس چرا به این موضوع اهمیت نمی‌دهید.
ذاکری، بهارستان