معرفی 120نقاش جوان در حضور بزرگان

ساعت ۱۶ جمعه ۲۶بهمن، گروه هنری «هفت‌نگاه» دومین نمایشگاه بزرگ سال با محوریت فروش آثار تجسمی را در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران برپا می‌کند. در این نمایشگاه که برای دومین سال پیاپی دایر می‌شود از ۱۷۰هنرمند طراز اول و جوان ۱۷۰نقاشی، مجسمه، خوشنویسی و خط نقاشی به معرض تماشا و فروش گذاشته خواهد شد.

تا لحظه تنظیم این خبر، گران‌ترین اثر نمایشگاه «هفت‌نگاه» به «فرح‌اصولی» تعلق دارد که مینیاتوری زیبا و چشم‌نواز است و ۲۴میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است این در حالی است که با هدف جلب نظر مردم و تشویق اقشار مختلف جامعه برای خرید آثار تجسمی در این نمایشگاه آثار متعددی با قیمت‌های ۲۰۰هزار تومان عرضه شده است که برخی از آنها امضاهای آشنایی هم دارند. به طور مثال «مریم سالور» نقاش و مجسمه‌ساز معروف با ۴۰شقایق سرخ بسیار زیبا به «هفت‌نگاه» آمده است که هر یک تنها ۲۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. این شقایق‌ها ظرف‌های زیبایی هستند که یک اثر حجم چشم‌نواز را خلق کرده‌اند.سیدمحمد احصایی که در این سال‌ها نامش با موفقیت در حراج‌های بزرگ و معتبر تجسمی دنیا پیوند خورده است و در سادبی سال پیش اثرش ۲۰۰هزارپوند و در حراج کریستی ۱۲۰هزار پوند به فروش رسیده، امسال با سه اثر به «هفت‌نگاه» آمده است. بهای دو اثر «حصایی» ۱۰ تا ۱۵میلیون تومان می‌باشد.

«هفت‌نگاه» امسال توجه ویژه‌ای به مجسمه‌سازان نموده است و از بیش از ۱۲ مجسمه‌ساز نام‌آشنای کشورمان آثار چشمگیری عرضه می‌شود.