خبرنگاران در کنسرت «شجریان» جایی ندارند

به‌‌رغم حضور گسترده خبرنگاران در کنسرت‌های قبلی شجریان، متاسفانه در کنسرت جدید استاد آواز ایران با گروه شهناز خبرنگاران امکان حضور ندارند. در طول سال‌ها فعالیت استاد آواز ایران، همیشه خبرنگاران در کنار وی در انعکاس همه جانبه اخبارشان حضور داشته و به وظیفه خود عمل کرده‌اند.

هر زمان خبر برگزاری کنسرت شجریان اعلام می‌شد، از مدت‌ها قبل رسانه‌ها این رویداد هنری را حمایت و اقدام به درج اخبار آن می‌کردند که البته این مساله در خصوص کنسرت جدید استاد آواز نیز همانند گذشته انجام شد.

اما به دلایل نامعلوم و بر خلاف گذشته این کنسرت بدون هیچ کنفرانس خبری در خصوص چگونگی اجرا ،مسیر برگزاری خود را طی کرد تا بدانجا که امشب، اولین شب این کنسرت بدون در نظر گرفتن جنبه‌های خبری برگزار می‌شود.

عدم برگزاری کنفرانس خبری تنها تفاوت قابل ملاحظه این کنسرت با سایر کنسرت‌های شجریان نیست؛ بلکه در نظر نگرفتن خبرنگاران برای این اجرا بیشتر قابل بحث است؛ چرا که این قشر به‌‌رغم پوشش کامل این رویداد هنری از ماه‌ها پیش، از چشم مسوولان برگزاری این کنسرت دور مانده‌اند.

هر چند که عکاسان رسانه‌ها نیز از سال پیش به دلایل مختلف اجازه حضور در این برنامه و کنسرت‌هایی از این قبیل را ندارند. براساس این گزارش، در برگزاری کنسرت‌های گذشته، شرکت فرهنگی هنری دل آواز مسوولیت بخش ارتباط با رسانه‌ها را نیز بر عهده داشت که متاسفانه این مرکز نیز دیگر پاسخگوی این مساله نیست؛ چرا که از هفته‌های گذشته این موسسه و مسوولان برگزاری و اشخاص مرتبط با این کنسرت حتی حاضر به پاسخ دادن تلفن‌های خود نیستند.