شریعتمداری در کیهان نوشت: «تنگه هرمز را ببندیم و کشتی‌ها را مصادره کنیم. بستن تنگه هرمز به روی کشتی‌های نفتی و شناور‌های تجاری کشور‌های غربی حق قانونی ایران برای مقابله با اقدامات تروریستی آنها در داخل کشورمان است و حتی می‌توانیم بخشی از محموله‌های تجاری آنها را در مقابل آسیب‌های مالی که به کشورمان زده‌اند به عنوان غرامت مصادره کنیم.» شرق به نقل از باهنر که بر اصلاح حکمرانی تاکید دارد، گفته: «پایان اعتراضات به معنای راضی شدن مردم نیست».

یادداشت «چین جدید و ما» ابوالفضل فاتح در اعتماد، نوشت: «در پی چین جدید، درجست‌وجوی توسعه «نظم چینی» برای جهان و منطقه، اگر مصلحت بداند از ایجاد تنش پرهیز ندارد و صرفا منافع خود و توان استراتژیک طرف مقابل را ملاک ارزیابی خود قرار خواهد داد.»

 جمهوری اسلامی در «چین عذرخواهی نکرد!» نوشت: «حمایت چین از ادعاهای کشورهای حاشیه خلیج‌فارس در مالکیت جزایر سه‌گانه ایرانی که در چند روز گذشته با واکنش‌های مقامات و کارشناسان سیاسی کشورمان روبه‌رو شده بود، اصلاح مواضع و عذرخواهی دولت پکن از مردم ایران مطالبه جدی کشورمان بود که در سفر معاون نخست‌وزیر چین به تهران محقق نشد».

عکس اصلی همشهری مربوط به زنان یگان ویژه است و گزارش آن مربوط به «نسخه زنانه یگان ویژه» است. «این زنان پلیس از مدت‌ها پیش برای عضویت در یگان ویژه‌زنان آموزش‌هایی سخت و نفسگیر را گذرانده‌اند و امروز وقت امتحان پس دادن است.»

جوان در اعتراض به وضعیت بازار در « علت‌العلل ناآرامی‌ها، تورم و گرانی است» نوشته: «قیمت‌ها چنان ترمز بریده‌اند که در دولت رئیسی، فردی داوطلب صحبت با مردم نمی‌شود! باید سخنی پیدا کرد و گفت و این سخن، دشوار پیدا می‌شود. خانه و خودرو و دلار و سکه چنان ترمز بریده‌اند که حتی در دولت کسی داوطلب صحبت‌کردن با مردم در این باره نمی‌شود! وقتی گرانی و تورم نباشد، اصولا مردمی که طرفدار یک زندگی معمولی‌اند-که بیشتر مردم اینگونه‌اند-چنان آرامشی به دور از استرس و اضطراب و فکر و هم و غم پیدا می‌کنند که آن را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.»