دنیای اقتصاد: پیکر پاک شهید محسن حججی دوشنبه شب با استقبال خانواده شهید، چند تن از فرماندهان عالیرتبه نظامی و همرزمانش به میهن اسلامی بازگشت. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم چند تن از فرماندهان سپاه پاسداران از قبیل سردار حسین سلامی، سردار محمدرضا نقدی، سردار عراقی، سردار غلامحسین غیب‌پرور، سردار محمد پاکپور، سردار امیرعلی حاجی‌زاده و امیر سرلشکر عطاء الله صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه حضور داشتند.

شهید محسن حججی، از نیروهای لشکر ۸نجف اشرف سپاه و اهل نجف‌آباد اصفهان بود که در مردادماه سال‌جاری در عملیاتی در منطقه مرزی بین سوریه و عراق، ازسوی نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به‌دست داعش به‌ شهادت رسید.روز گذشته نیز پیکر شهید حججی به شهر مشهد منتقل شد و پس از ورود به مشهد با حضور خادمان بارگاه مطهر رضوی در صحن و سرای حضرت ثامن الحجج (ع) طواف داده شد. به گزارش «ایرنا» بنا بر اعلام آستان قدس رضوی، به‌دلیل استقبال پرشور مردم و فراهم کردن امکان حضور حداکثری زائران و مجاوران امام هشتم(ع)، مکان برگزاری مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی به صحن جامع رضوی تغییر یافت. در این برنامه سید‌ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت و امیر عارف و احمد واعظی به مداحی و روضه خوانی پرداختند.همچنین قرار است امروز مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع حرم، از ساعت ۹ در میدان امام حسین (ع) آغاز و تا میدان خراسان ادامه یابد. در همین ارتباط محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۱ شب گذشته در محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا اعمال شده است.در همین حال بهروز نعمتی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس اعلام کرد که علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران مراسم تشییع پیکر شهید حججی خواهد بود. او همچنین گفت که به‌دلیل حضور نمایندگان در مراسم تشییع آن شهید به احتمال زیاد مجلس امروز تا ساعت ۱۰ صبح جلسه علنی نخواهد داشت.

همچنین به گزارش «ایسنا» سید‌محمد علی شهیدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی در تهران حضور خواهند یافت.همچنین محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام در شهرستان نجف‌آباد شرکت می‌کند.