دنیای اقتصاد: محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور روز گذشته نخستین سفر استانی خود را در قامت رئیس دفتر رئیس‌جمهور انجام داد.

واعظی در دومین روز از هفته دولت برای بازدید از استان آذربایجان شرقی و دیدار با مردم و مسوولان این استان وارد تبریز شد. به گزارش «ایسنا» رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در دیدار با سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با وجود همه بدعهدی‌های ایالات‌متحده به‌ویژه دولت جدید این کشور در قبال برجام اما تعامل عزتمندانه و مثبت ما با ۵ کشور دیگر طرف توافق برجام، اتحادیه اروپا و دیگر کشورها باعث شده است که امروز به‌جای منزوی شدن ایران، ایالات‌متحده در ارتباط با برجام در انزوا قرار گیرد. همچنین به گزارش «ایرنا» وی گفت: دولت دوازدهم دولت کارآمدی است و علاوه‌بر اینکه سیاست داخلی، سیاست خارجی و امنیت برای آن اهمیت دارد، مساله اقتصاد نیز در صدر اولویت‌هایش قرار دارد.

وی حمایت از بخش خصوصی را اولویت مهم دولت دوازدهم برشمرد و گفت: در دولت دوازدهم اعتقاد جدی داریم که دولت باید چابک باشد و به بخش خصوصی باید اعتماد کرد و از آن حمایت کنیم. واعظی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از رسانه‌ها و ائمه جمعه می‌خواهیم که برای حمایت از تولید داخلی فرهنگ‌سازی کنند و موضوع صادرات هم برای دولت بسیار مهم است. رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه با نهادهای انقلابی هم باید کار کنیم، گفت: با سپاه و همه نهادهای انقلابی باید در کنار هم، همه بخش‌های کشور را بسازیم.