دنیای اقتصاد: واکنش حسام‌الدین آشنا به اظهارات سید‌عزت‌الله ضرغامی در مجمع عمومی جمنا، با اخبار ضد و نقیضی روبه‌رو است. در شرایطی که خبرگزاری‌ها توییت آشنا در پاسخ به اظهارات ضرغامی را منتشر کردند؛ اما دیروز روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات اخیر نسبت داده‌شده به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در فضای مجازی را تکذیب کرد.

ضرغامی روز پنج‌شنبه در دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به جمنا با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش‌رو با پدیده جدی فضای مجازی مواجهیم، گفت: دشمن از یک‌سو و رقیب از سوی دیگر برای فضای مجازی برنامه‌های فراوانی دارد، طراحی‌های زیادی کرده اند و اخبار زیادی به گوش می‌رسد که بسیاری از صفحات مجازی خریداری شده است. به گزارش «ایرنا» ضرغامی افزود: تبلیغات سنگین و همه‌جانبه‌ای را با عنوان گسترده در فضای مجازی منتشر می‌کنند که به موقع تجربیات خود را در این حوزه در اختیار دوستان قرار می‌دهم. ساعاتی بعد حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در پاسخ به این اظهارات ضرغامی متنی را توییت کرد. به گزارش «ایسنا» آشنا نوشت: «بخشی از سخنرانی جنابعالی در جمنا را که در کانال خبرگزاری فارس منتشر شده مورد توجه قرار دادم. به‌نظر می‌رسد اشاره شما به امکان خرید سایت‌ها که از کشفیاتتان در جریان انتخابات مجلسین بود در این دوره به‌صورت کاملا خودجوش و زودهنگام ازسوی برادران همسو و هم‌قطارتان در حال انجام است. ظاهرا در مورد مدیران کانال‌های غیر‌قابل خرید و فروش و نفوذ هم اقدامات موثری انجام شده است. فقط امیدوارم مردانگی کنید و با سفارش‌های لازم خانواده‌های آنان را از نگرانی برهانید.»

با این حال دیروز روابط عمومی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با صدور اطلاعیه‌ای اظهارات اخیر نسبت داده‌شده به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهوری در فضای مجازی را تکذیب کرد.