دنیای اقتصاد: مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران، در مجلس روز گذشته در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس، با اشاره به موضوع املاک نجومی گفت: چرا باید یک خبرنگار را به جرم افشای این مساله و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی کنند، مگر شهرداری تهران، امنیت ملی است؟ وی افزود: خبرنگار، حرمت دارد و باید دست آن خبرنگاری که این موضوع را افشا کرد، بوسید، نه آنکه او را محاکمه کرد.

پیگیری توزیع کارت‌ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری

همچنین به گزارش «ایرنا» علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص کارت ورزش ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری تهران با عنوان تسهیلات تربیت بدنی به نمایندگان خبر داد و گفت: همه نمایندگان از دریافت این کارت استنکاف کردند. همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، او از علی مطهری که برای ساعاتی ریاست مجلس را برعهده داشت، در خواست کرد که این موضوع را بررسی کند. مطهری نیزتاکید کرد: گویا ارائه این تسهیلات درخواست اداره رفاه مجلس شورای اسلامی بوده و قراردادی بین اداره رفاه مجلس و شهرداری تهران بوده است.

آماده شدن طرح استیضاح وزیر نیرو

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه از تهیه طرح استیضاح حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو خبر داد و گفت: تمام نمایندگان استان‌ها به خصوص نمایندگان استان لرستان این طرح استیضاح را امضا کرده‌اند. او دلایل این استیضاح را ۵۰ مورد برشمرد و گفت که توزیع نامناسب آب و تعطیلی سدها از مهم‌ترین دلایل استیضاح است. از سوی دیگر، خبرگزاری تسنیم نوشت: وزیر نیرو در واکنش به طرح استیضاح خود از سوی برخی نمایندگان گفت: سلام من را به آنها برسانید.