گروه بورس کالا - بورس لندن معاملات خود را در این هفته با کاهش نرخ فلزات شروع کرد‌. در مبادلات ۲۷ آوریل نوسان قیمت‌ها از ۱۸ تا ۳۰۰‌دلار بود که بیشترین رشد را قلع و کمترین را آلومینیوم داشت‌.

کاهش ۵۶‌دلاری مس

در معاملات بورس لندن قیمت مس با ۵۶‌دلار و ۵۰‌سنت کاهش قیمت ۴‌هزارو ۳۰۵‌دلار و ۵۰‌سنت بود. خرید نقدی این کالا ۴‌هزارو ۳۰۵‌دلار بود‌. موجودی مس در انبار لندن ۴۲۵‌هزارو ۲۷۵‌تن بود که ۳۵۷‌هزار و ۶۷۵‌تن معامله شد.

آلیاژآلومینیوم در کاهش قیمت پیشی گرفت

در بورس لندن آلومینیوم ۱۸‌دلار و آلیاژ آلومینیوم ۳۹‌دلار کاهش یافت‌. در این روز آلومینیوم یک‌هزار و ۳۹۸‌هزارو ۵۰‌دلار و خرید نقدی این کالا یک‌هزار و ۳۹۸‌هزار‌دلار بود‌. آلیاژ آلومینیوم نیز یک‌هزار و ۲۶۱‌دلار ثبت شد. خرید نقدی این کالا یک‌هزار و ۲۶۰‌دلار بود.در این روز آلومینیوم ۳‌میلیون و ۷۰۱‌هزارو ۳۲۵‌تن موجودی در انبارلندن بود که ۳‌میلیون و ۶۴۸‌هزارو ۷۵۰‌تن معامله شد. آلیاژ آلومینیوم ۹۴‌هزار و ۴۰۰‌تن در انبار لندن موجود بود که ۹۳‌هزارو ۹۰۰‌تن معامله شد‌.

سرب ۳۵‌دلار افت کرد

در معاملات لندن سرب ۳۵‌دلار و ۵۰‌سنت کاهش یافت در نتیجه هر‌تن از آن یک‌هزار و ۳۷۵‌دلار معامله شد‌. خریدنقدی این کالا یک‌هزار و ۳۷۰‌دلار بود. در این روز در بورس لندن در انبارها ۷۱‌هزارو ۵۷۵‌تن سرب موجود بود که ۶۹‌هزار و ۳۰۰‌تن معامله شد. فلز روی ۴۵‌دلار و ۵۰‌سنت کاهش داشت در نتیجه هر‌تن از آن با نرخ یک‌هزار و ۳۴۱‌دلار معامله شد. خرید نقدی این فلز یک‌هزار و ۳۴۰‌دلار و۵۰‌سنت بود. از این کالا در انبار لندن ۳۳۹‌هزارو ۲۵‌تن موجودی داشت که ۳۰۸‌هزار و ۶۵۰‌تن معامله شد.

قلع و ثبت بیشترین کاهش

در معاملات ۲۷ آوریل قلع ۳۰۰‌دلار و نیکل ۴۰‌دلار کاهش داشت در نتیجه هر‌تن قلع ۱۲‌هزارو ۴۰۰‌دلار و هر‌تن نیکل ۱۱‌هزارو ۱۰‌دلار معامله شد. خرید نقدی قلع در این روز ۱۲‌هزارو ۳۹۵‌دلار و خرید نقدی نیکل ۱۱‌هزارو ۵‌دلار بود‌.