گروه بورس فلزات- روز نهم فوریه قیمت خرید نقدی انواع فلزات پایه در بورس فلزات لندن با افزایش مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ما در این روز در مقایسه با هشتم فوریه آلومینیوم، مس، سرب، نیکل، قلع و روی با افزایش قیمت مواجه شدند.
به طوری که قیمت خرید آلومینیوم به 2هزار و 784دلار رسید که نسبت هشتم فوریه 59دلار با افزایش روبه‌رو شد.
همچنین قیمت خرید مس و نیکل به ترتیب در این تاریخ ۵هزار و ۴۰۱دلار و ۳۸هزار و ۵۰۵دلار بود اما روز قبل از این مس ۵هزار و ۲۲۵دلار و نیکل ۳۷هزار و ۸۷۵دلار قیمت داشت که به ترتیب ۱۷۶دلار و ۶۳۰دلار افزایش قیمت داشتند.
در حالی که قیمت خرید سرب و روی در تاریخ نهم فوریه به ترتیب به یک‌هزار و 645دلار و 3هزار و 135دلار رسید ولی در هشتم فوریه سرب یک‌هزار و 575دلار و روی 3هزار و 45دلار قیمت داشت که با رشد 70دلاری و 90دلاری روبه رو شدند.
همچنین قلع در این تاریخ به ۱۲هزار و ۴۴۵دلار رسید که نسبت به هشتم فوریه ۴۰۰دلار افزایش داشت و قیمت خرید آن در هشتم فوریه ۱۲هزار و ۴۵دلار بود.
از سوی دیگر قیمت فروش سه‌ماهه فلزات پایه در بورس فلزات لندن نیز با افزایش مواجه شد.
قیمت فروش سه ماهه آلومینیوم و مس به ترتیب در تاریخ نهم ژانویه ۲هزار و ۶۸۳دلار و ۵هزار و ۴۵۰دلار بود که نسبت به هشتم فوریه آلومینیوم ۵۵دلار و مس ۱۷۹دلار با افزایش مواجه شدند.
قیمت فروش سه‌ماهه این فلزات در تاریخ هشتم فوریه به ترتیب 2هزار و 628دلار و 5هزار و 271دلار بود.
قیمت فروش سه ماهه سرب در تاریخ هشتم فوریه از یک هزار و ۵۵۲دلار به یک‌هزار و ۶۱۰دلار در تاریخ نهم فوریه رسید که ۵۸دلار افزایش داشت.
قیمت فروش سه‌ماهه نیکل، قلع و روی در این تاریخ به ترتیب به 36هزار و 50دلار، 12هزار و 225دلار و 3هزار و 140دلار رسید که نسبت به روز قبل نیکل یک هزار و 406دلار، قلع 355دلار و روی 89دلار گران شدند.
قیمت فروش سه‌ماهه آنها به ترتیب در تاریخ هشتم فوریه ۳۴هزار و ۶۴۴دلار، ۱۱هزار و ۹۰۰دلار و ۳هزار و ۵۱دلار بود.