یکشنبه هفته‌جاری در بورس فلزات تهران، جمعا 19هزار و180تن انواع فولاد، آلومینیوم، مس و روی به ارزش 312میلیارد و 143میلیون و 380هزار ریال دادوستد شد.به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان کارگزاران بورس فلزات تهران، تالار این بورس در روز یکشنبه شاهد جمعا 48هزار و950تن عرضه و در مقابل 52هزار و 150تن تقاضا برای محصولات فوق‌الذکر بود.

این گزارش حاکی است، در روز یکشنبه در گروه محصولات فولاد، ۱۵هزار و ۸۶۰تن انواع محصولات فولادی در ۱۰رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش ۱۱۴میلیارد و ۵۹۲میلیون و ۵۲۰هزار ریال به صورت نقد و سلف دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۶۹/۸۲ و ۷۱/۳۶درصد از کل بازار را در این روز به خود اختصاص داد.در روز مورد بررسی ۲هزار و ۴۸۰تن از انواع محصولات مسی نیز به ارزش ۱۷۳میلیارد و ۲۹۳میلیون و ۵۶۰هزار ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر حجم و ارزش ۹۳/۱۲ و ۵۲/۵۵درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.
همچنین در این روز مقدار 820تن آلومینیوم در 6 رینگ معاملاتی جداگانه به ارزش 23میلیارد و 499میلیون و 300هزار ریال به صورت نقدی معامله شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب 28/4 و 53/7درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد.
براساس این گزارش در جلسه معاملاتی روز یکشنبه در گروه محصولات روی نیز۲۰ تن شمش روی در یک رینگ معاملاتی به ارزش ۷۵۸میلیون ریال به صورت نقدی دادوستد شد که از نظر وزن و ارزش به ترتیب ۱۰/۰ و ۲۴/۰ درصد از کل بازار را به خود اختصاص داد. در روز یکشنبه در گروه محصولات کنسانتره هیچگونه عرضه‌ای صورت نگرفت.