ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۴/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالٍی معاملات، بالغ بر ۵/۲میلیارد ریال بود که ۴/۳۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین امروز سهام شرکت سایپاآذین با ۹/۴۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۱۴هزار و ۸۷۸ سهم به ارزش بیش از ۵۴۰میلیون ریال از میان ۱۱ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت.۹۲درصد ارزش معاملات به خرید و ۸درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به آبادگران ایران بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۶۳۲هزار و ۵۷سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۵۱میلیون ریال بود که ۷۳درصد آن به خرید سهام و ۲۷درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.سهام صنایع ملی مس ایران، ایران‌خودرو و سایپا بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام صنایع ملی مس، سایپا، سیمان فارس و خوزستان و ایران‌خودرو دیزل بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۶۶۷هزار سهم به ارزش ۴میلیارد و ۵۷۱میلیون ریال از سهام ۲۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۸درصد مربوط به خرید و ۷۲درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده ملی صنایع مس ایران و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه‌شنبه شاهد دادوستد ۸۲۶هزار و ۴۴۲ سهم (متعلق به ۲۳ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۹۷میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۸۵درصد به خرید و ۱۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سایپا، ملی صنایع مس ایران و ملی سرب و روی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سایپا و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۱۴هزار و ۳۵۰ سهم جمعا به ارزش ۸۹۵میلیون و ۱۶۸ریال در بورس منطقه‌‌ای سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۴درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۶درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۱۸ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۲ نماد با افزایش قیمت و ۴ نماد با کاهش قیمت مواجه بود و ۲ نماد بدون تغییر باقی ماند.همچنین طی روز جاری در تالار منطقه‌ای سمنان بیشترین حجم معاملات خرید، به سهام ملی صنایع مس ایران اختصاص داشت.

کرج

در معاملات روز سه‌شنبه در تالار کرج تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۷۳۸میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۵درصد مربوط به خرید و ۳۵درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت بانک ایران خودرو بیشترین حجم و شرکت سایپا بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۴۴هزار و ۱۷۷ سهم از سهام ۲۰ شرکت به ارزش ۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس منطقه‌ای تبریز به ترتیب مربوط به ملی صنایع مس ایران و بین‌المللی توسعه ساختمان بود.