گروه بورس- شرکت نوسازی و ساختمان تهران عملکرد سه ماه اول سال مالی منتهی به نیمه اول 86 را گزارش داد.
به گزارش بورس اوراق بهادار تهران این شرکت سود هر سهم سال مزبور را با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال مبلغ ۳۱۲ریال خالص پیش‌بینی کرد.

«ثنوسا» در سه ماه اول سال مالی خود توانست با تحقق 58ریال سود به ازای هر سهم 19درصد از پیش‌بینی خود را پوشش دهد. پیش‌بینی عملکرد سال مالی مزبور در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل با 8درصد افزایش در درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات، 14درصد افزایش در بهای تمام شده واحدهای فروش رفته، 4درصد افزایش در سود عملیاتی و 44درصد افزایش در سود پس از کسر مالیات همراه است. هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد توزیع 90درصد سود خالص سال مالی 86 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
بنابر این گزارش مبلغ ۶۴میلیارد و ۶۰۲میلیون ریال (۲۱۵ریال به ازای هر سهم) معادل ۶۹درصد از کل سود سال مالی ۸۶ بابت درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در نظر گرفته شده است که شامل مبلغ ۱۹میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها (حق تقدم اقتصاد نوین) است.
نوسازی ساختمان تهران تا پایان آذر ماه مبلغ 7 میلیارد و 529 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات داشت . این مبلغ معادل 6 درصد از بودجه این شرکت را محقق کرد. پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات «ثنوسا» برای امسال بالغ بر 116 میلیارد و 148 میلیون ریال است.