گروه بورس- پیش‌بینی فروش شرکت کمباین‌سازی ایران 37درصد افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل نشان می‌دهد بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۳۷درصد افزایش، سود عملیاتی با ۴۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۳۱درصد افزایش مواجه شده است.

بنابراین گزارش، درآمد هر سهم «تکمبا» برای سال مالی مزبور با سرمایه 119میلیارد و 686میلیون‌ریال مبلغ 645ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.
این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ذکر شده را در بهمن‌ماه ۸۵ با سرمایه ۶۵میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال مبلغ ۹۸۹ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را ناشی از افزایش میزان معافیت مالیاتی به سبب افزایش سرمایه اعلام کرده است.
به موجب مصوبه مهرماه سال 84 مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و صورتجلسه هیات‌مدیره 9خردادماه 86 سرمایه شرکت از مبلغ 65میلیارد و 850میلیون ریال به مبلغ 119میلیارد و 686 میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است.خالص درآمدها، (هزینه‌ها)ی متفرقه سال مالی 85 به مبلغ 8440میلیون ریال (معادل 14درصد از کل سود و به ازای هر سهم مبلغ 128ریال) عمدتا شامل درآمد حاصل از سپرده‌های بانکی به مبلغ 1384میلیون ریال و درآمد حاصل از فروش ساختمان و وسایط نقلیه به مبلغ 5834میلیون ریال است. همچنین پیش‌بینی خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه برای سال مالی 86 به مبلغ (7912) میلیون ریال شامل مبلغ (3808)میلیون ریال مربوط به هزینه‌های پرسنلی واحد تحقیق و توسعه و مبلغ (4104)میلیون ریال مربوط به هزینه‌های تحقیقاتی پروژه‌های پژوهشی است.
شرکت اعلام کرده است هیات‌مدیره در نظر دارد ۸۰درصد سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.