گروه بورس- شرکت سیمان اصفهان ۷۰درصد سود سال مالی ۸۵ را میان صاحبان سهام خود تقسیم می‌کند. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «سصفها» درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۵ را با سرمایه ۷۶میلیارد ریال مبلغ دوهزار و ۲۹۷ ریال پیش‌بینی کرده بود.

این در حالی است که به دلیل افزایش مبلغ فروش ناشی از افزایش در مقدار تولید و فروش و افزایش خالص درآمد هزینه‌های متفرقه ناشی از فروش ضایعات غیر تولیدی، درآمد هر سهم ۸۵ را با ۱۵۶ریال تعدیل مثبت محقق کرد. شرکت اعلام کرده که طرح‌های بهینه‌سازی الکتروفیلتر پیش گرم کن کوره شماره ۳ و اضافه کردن سیستم ایرلیفت بر روی این کوره و همچنین ترمیم و بازسازی سازه‌های بتنی قدیمی کارخانه با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۶میلیارد ریال در دست بررسی و اجرا می‌باشد که تاکنون مبلغ ۳میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال در این خصوص سرمایه‌گذاری شده است.

پیش‌بینی عملکرد «سصفها» برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۶درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۶درصد کاهش نشان می‌دهد.