گروه بورس- هیات‌مدیره فرآورده‌های نسوز‌آذر در نظر دارد، مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از اندوخته طرح و توسعه را پس از انجام تشریفات به سرمایه منتقل کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، «کاذر» درآمد هر سهم امسال را با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد فرآورده‌های نسوز‌آذر برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش یک‌درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته یک‌درصد کاهش، سود عملیاتی ۲۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد افزایش داشته است.

هیات‌مدیره تصمیم دارد معادل ۵۰درصد از سود سال‌جاری را به عنوان سود قابل تقسیم سال ۱۳۸۵ بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در تاریخ ۴/۲/۸۵ سود تقسیمی را به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۰ریال اعلام کرده بود.

شرکت تاریخ بهره‌برداری و هزینه‌های انجام شده طرح‌های خود شامل کوره تزریق پک، کوره پخت و پرس‌های یک‌هزار و ۶۰۰ و دوهزار تنی را اعلام نکرده است. ضمنا شرکت در تاریخ ۱۷/۸/۸۵ اعلام کرده بود طرح‌هایی به مبلغ ۹۳۰/۶۴میلیون ریال را در دست اجرا دارد که عمدتا شامل کوره تزریق پک (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری پایان سال ۱۳۸۵)، کوره پخت (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۰میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری سال ۱۳۸۶)، پرس‌های یک‌هزار و ۶۰۰ و دوهزار تنی (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۵میلیارد ریال و تاریخ بهره برداری سال ۱۳۸۶) می‌باشد.