پایگاه اطلاع‌رسانی و تحلیلی بورس تهران در سه ماه اخیر با رشد ۹۰‌درصدی بازدید روبه‌رو شد. بنابر این گزارش، بر اساس آمار منتشر شده توسط سایت «alexa»، این پایگاه اطلاع‌رسانی در ۹۰ روز اخیر با رشد ۹۰‌درصدی بازدید فعالان بورس اوراق بهادار تهران مواجه شده است.

این گزارش می‌افزاید: بورس ۲۴ هم اکنون با ۲۳‌هزار کاربر ویژه و عادی یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های خبری و تحلیلی بورس اوراق بهادار تهران محسوب می‌شود.

این گزارش حاکی از آن است که کاربران این پایگاه اطلاع‌رسانی روزانه از آخرین تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال شرکت‌های بورسی، اخبار آنلاین مربوط به افزایش یا کاهش سود شرکت‌ها، پیامک‌های مهم اطلاع‌رسانی در ساعات معاملات، مصاحبه و اظهارنظر مدیران شرکت‌های پذیرفته شده در بورس، تحلیل بازارهای جهانی و سبد پیشنهادی هفته برخوردار می‌شوند و به زودی این پایگاه اطلاع‌رسانی در تلفن‌های همراه کاربران و دیگر فعالان بازار سرمایه نیز قابل رویت است.

بر این اساس، در آینده‌ای نزدیک دارندگان اینترنت همراه اول و ایرانسل می‌توانند در تالار بورس، کارگزاری‌ها یا در خیابان از طریق تلفن همراه خود، بورس ۲۴ را روی صفحه موبایل خود مشاهده کنند.

شایان ذکر است، بورس ۲۴ همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین، جهت برخورداری همه فعالان و علاقه‌مندان بازار سرمایه، تخفیف ویژه ۱۰‌درصدی را برای متقاضیان عضویت در سایت در نظر گرفته است.

بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از این فروش ویژه به پایگاه اطلاع‌رسانی بورس ۲۴ به آدرسwww.bourse۲۴.ir مراجعه کرد و یا با شماره تلفن‌های ۵۰۰ و ۸۸۵۵۶۴۰۰ تماس بگیرند.