گروه بورس- هیات‌مدیره فولاد خوزستان در نظر دارد ۷۰درصد سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع‌عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «فخور» درآمد هر سهم امسال را با دو هزار و ۱۹۲ میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. همچنین پیش‌بینی عملکرد فولاد خوزستان برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۷درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت دلایل این تغییرات را اعلام نکرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت اعلام کرده است طرح‌های افزایش ظرفیت فولادسازی و پروژه زمزم ۲ را به ترتیب با برآورد سرمایه‌گذاری به مبالغ ۱۵۵۷میلیارد ریال و ۹۴۵میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که تاکنون در هر یک به ترتیب مبلغ ۳۲۰میلیارد ریال و ۶۲۸میلیارد ریال هزینه کرده که با ۴۱درصد و ۹۰درصد پیشرفت کار، پیش‌بینی می‌شود به ترتیب در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۷ به بهره‌برداری برسند.

شایان ذکر است شرکت در بهمن ۸۶ زمان بهره‌برداری را سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۶ اعلام کرده بود که دلایل تاخیر در بهره‌برداری از پروژه زمزم ۲ را اعلام نکرده است.