تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۹/۲میلیون سهم از سهام ۵۴ شرکت دادوستد شد که ۵۵درصد آن مربوط به خرید و ۴۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس منطقه‌ای تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران بود.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد، تعداد ۵/۱میلیون سهم به مبلغ هفت میلیارد و نهصد و پنجاه و هشت میلیون و یکصد و شصت و یک هزار و نوزده ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۱۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۴۵درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۳۰درصد افزایش داشته است.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۵۲۹هزار و ۳۶۲ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۷۱میلیون و ۸۶هزار ریال مبادله شد که ۸۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۵درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک‌میلیون و ۳۲۶هزار و ۳۲۴سهم به ارزش ۵میلیارد و ۷۶۶میلیون و ۲۸۱هزار و ۸۹۹ ریال دادوستد شد که ۲۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، معدنی و صنعتی چادرملو، ملی صنایع مس ایران و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار بورس ایرانیان تعداد ۵۱۰‌هزار و ۶۲۱‌سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۵۳۵‌میلیون‌ ریال در تالار ایرانیان داد و ستد شد. ۶۵‌درصد معاملات مربوط به خرید و ۳۵‌درصد آن به فروش سهم اختصاص داشت. گل‌گهر بیشترین خرید و بانک پارسیان بیشترین فروش را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۱۸۳‌هزار سهم به ارزش ۳‌میلیارد و ۳۹۱‌میلیون‌ریال از سهام ۱۹‌شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۰‌درصد مربوط به خرید و ۴۰‌درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌‌های داد و ستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز ۳‌میلیون و ۳۷۳‌هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۱۳‌میلیارد و ۷۸۸‌میلیون ریال توسط ۱۶‌ کارگزار فعال تالار شیراز داد و ستد شد.

از این میزان سهام معامله‌شده ۴۵‌درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

دیروز در تالار بورس فارس ۳۰۶‌نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری پارس‌خودرو و فولاد مبارکه اصفهان و زامیاد به ترتیب با ۵۹/۹۱ و ۳۹ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سنگ‌آهن گل‌گهر انجام شد.