همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۵۳هزار و ۵۸۸سهم به ارزش ۱۵۵میلیون و ۵۶۷هزار و ۲۹۶ریال دادوستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، گروه بهمن و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۵/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی موردمعامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۹/۴میلیارد ریال بوده که ۵۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۵۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۶۳هزار و ۹۳۵سهم به ارزش ۳۲۹میلیون و ۳۲۶هزار ریال مبادله شد که ۵۷درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۴۳درصد آن مربوط به خرید بود.همچنین شرکت‌های فولاد خوزستان و فولادمبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۴۲هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۵۹میلیون ریال از سهام ۲۴شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۸۸درصد مربوط به خرید و ۱۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۲۶۹هزار و ۳۷۷سهم به ارزش ۹۹۷میلیون ریال در تالار ایرانیان داد و ستد شد. حجم خرید ۵۲درصد و حجم فروش ۴۸درصد بود. بیشترین خرید مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و بهترین فروش مربوط به فولاد مبارکه اصفهان بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۳۸هزار و ۴۴۶سهم به ارزش بیش از ۹۹۹میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که ۱۳درصد ارزش داد و ستد را خرید و ۸۷درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و بیشترین ارزش خرید مربوط به تکنوتار بوده همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سینا دارو بود.

یزد

روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹۱۷هزار و ۷۹۸ سهم به مبلغ سه‌‌میلیارد و پانصد و سه‌میلیون و پانصد و بیست و هشت هزار و سیصد و سی و دو مبادله شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۳درصد افزایش داشته و ارزش معاملات ۲۸درصد افزایش داشته است.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۵۳۹هزار و ۷۰۹ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۷۴۱میلیون و ۵۰۸هزار ریال بود که ۵۰درصد آن به خرید و ۵۰درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و توسعه صنعتی ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و فولاد خوزستان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.