گروه بورس- سرمایه‌گذاری توسعه ملی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه سال مالی ۸۷ را با سه‌هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشرشده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «وتوسم» برای سال مالی منتهی به آذرماه ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب سود (زیان) حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۹درصد افزایش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها مبلغ ۸۰میلیارد و ۶۸۰میلیون ریال افزایش و سود عملیاتی مبلغ ۴۵۹میلیارد و ۵۸۰میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۴۵۹میلیارد و ۵۱۰میلیون ریال افزایش یافته است. شرکت دلایل تغییرات را عمدتا افزایش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها، کاهش سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها،‌ منظور کردن ذخیره کاهش ارزش در سال ۸۶، افزایش هزینه‌های عملیاتی ناشی از افزایش استهلاک بابت خرید ساختمان و تجهیزات اداری، کاهش هزینه‌‌های مالی ناشی از بازپرداخت تسهیلات و کاهش درآمدهای غیرعملیاتی از عدم پیش‌بینی فروش دارایی ثابت در سال آتی عنوان کرده است.

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت در مقطع ۳۰ آذرماه ۸۶ وضعیت پرتفوی شرکت نشان می‌دهد که ذخیره کاهش ارزش مورد نیاز از مبلغ ۷۰۲میلیارد و ۶۸۲میلیون ریال به مبلغ ۷۹۰میلیارد ریال افزایش یافته و ضروری است در مقطع تهیه صورت‌های مالی نهایی و گزارش حسابرس برای سال مالی مذکور نسبت به اخذ ذخیره میزان لازم تصمیم‌گیری شود.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره «وتوسم» در نظر دارد تقسیم ۷۰درصد از سود سال مالی ۸۷ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.