گروه بورس- صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری پارس توشه طی ماه گذشته شامل 21درصد محصولات شیمیایی، 24درصد وسایل برقی، 25درصد ماشین‌آلات و تجهیزات، 6درصد خودرو و ساخت قطعات، 9درصد بیمه و بازنشستگی، 4درصد چندرشته‌ای صنعتی و 10درصد سایر موارد بود.

بنابراطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس اوراق بهادار، «وتوشه» ماه گذشته سهام ۳۰ شرکت بورسی را در پرتفوی خود داشت که بهای تمام شده جمع کل سرمایه‌گذاری‌های این شرکت طی آبان ماه بالغ‌بر ۱۶۷میلیارد و ۹۶۹میلیون ریال بود. همچنین ارزش بازار جمع کل سرمایه‌گذاری‌های «وتوشه» در پایان آبان‌ماه به ۴۵۰میلیارد و ۸۶۱میلیون ریال رسیده است که در مقایسه با بهای تمام شده ابتدای دوره آن ۱۶۸درصد افزایش را تجربه کرده است. این در حالی است که گروه ماشین‌آلات و تجهیزات با ۳۹۷درصد افزایش ارزش بازار پایان دوره در مقایسه با بهای تمام شده ابتدای دوره، توانست بیشترین رشد را در پرتفوی آبان‌ماه «وتوشه» از آن خود کند.
همچنین ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس سرمایه‌گذاری پارس توشه برای هرسهم طی ماه گذشته مبلغ دوهزار و 846ریال بوده است.
«وتوشه» ماه گذشته سهام شرکت شیمیایی سینا را با ۱۰۳میلیون ریال بهای تمام شده تحصیل کرده است. این در حالی است که در صورت سهام واگذار شده «وتوشه»، هیچ سهامی طی آبان‌ماه واگذار نشده است.