شیراز

تالار بورس منطقه‌ای فارس شاهد دادوستد ۲/۵میلیون سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۱۵میلیارد و ۳۷۰میلیون ریال در روز چهارشنبه بود. از این میزان سهام معامله شده ۵۸درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. همدان

در معاملات دیروز بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۱۶هزار و ۲۵۰سهم به ارزش ۹۰۴میلیون و ۸۶۵هزار و ۴۱ریال دادوستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود که این تعداد سهام متعلق به ۱۴شرکت بود. فولاد مبارکه اصفهان، سایپا و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قم

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۵/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۳میلیارد ریال دادوستد شد. بیشترین ارزش ریالی معاملات را در این تالار شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فرآوری موادمعدنی و توکافولاد به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار ایرانیان تعداد ۶/۶۶۷هزار سهم به ارزش بیش از ۹/۱میلیارد ریال دادوستد شد. بیشترین میزان خرید را در این تالار پتروشیمی اراک و بیشترین میزان فروش را سهام فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد سه‌میلیون و ۳۳۴هزار و ۹۹۶سهم از سهام ۵۷شرکت دادوستد شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید به سهام فولاد مبارکه اصفهان، چادرملو و فولاد خوزستان اختصاص داشت.

زنجان

دیروز تالار بورس منطقه‌ای زنجان شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۶۰۹هزار و ۴۹۵سهم (متعلق به ۳۳شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۳۴میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۳درصد به خرید و ۵۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.