زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۸۵هزار و ۲۹۵ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۳میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت . این تعداد از میان ۲۰ شرکت بوده که (۹ شرکت با افزایش قیمت- ۱۱ شرکت با کاهش قیمت) ۴۰درصد ارزش داد و ستد را خرید و ۶۰درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به کابل‌های مخابراتی شهید قندی بود و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به مخابرات ایران بود.

کرمانشاه

در معاملات روز شنبه در بورس کرمانشاه در مجموع تعداد ۹۵۶هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲/۲میلیارد ریال داد و ستد شده است که از این تعداد سهام ۴۱درصد مربوط به خرید است.تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۲۲ شرکت بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های فولادمبارکه، مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران و لعاب ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

همدان

در معاملا شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۸۰هزار و ۸۱۵ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۳۲میلیون و ۲۶۴هزار و ۵۸۵ریال داد و ستد شد که ۲۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شد، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و مخابرات ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زنجان

بورس شعبه زنجان در روز شنبه شاهد داد و ستد ۲میلیون و ۳۱۷هزار و ۹۹۳ سهم (متعلق به ۴۵ شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۷۲میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس شعبه زنجان ۵۸درصد به خرید و ۴۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس شعبه زنجان سهام شرکت‌های مخابرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد سه‌میلیون سهم از سهام ۶۲ شرکت داد و ستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز مخابرات ایران بیشترین ارزش ریالی خرید و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش ریالی فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.