گروه بورس - شرکت سیمان فارس و خوزستان سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت سال ۸۸ را مبلغ ۳۷۰ریال خالص پیش‌بینی کرد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار «سفارس» در سه ماه ابتدای سال مالی مزبور توانست با کنار گذاشتن ۶۹ریال سود برای هر سهم، ۱۹درصد پیش‌بینی خود را محقق کند.

این پیش‌بینی نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل از ۸۲درصد افزایش برخوردار است.

شرکت جمع درآمدهای امسال را یک‌هزارو۶۴۸میلیاردو ۸۷۲میلیون ریال پیش‌بینی کرده است که طی سه ماه توانسته ۱۹درصد آن را پوشش دهد. بیشترین درآمد شرکت معادل یک‌هزارو ۳۱۳میلیاردو۶۶۸میلیون ریال از سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌های شرکت برای امسال به ترتیب ۵۴درصد و ۱۸۹درصد رشد نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل نشان می‌دهد.

هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد مبلغ ۲۷۶ریال به ازای هر سهم برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به پایان اردیبهشت ماه ۸۸پیشنهاد کند.

این پیشنهاد در تاریخ دوم خردادماه ۸۷مبلغ ۱۹۵ریال به ازای هر سهم بود.

بنابراین گزارش باتوجه به مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در تاریخ ۲۵شهریورماه ۸۶ مبنی بر تفویض اختیار به هیات‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ چهارهزارو۱۷۶میلیارد ریال به مبلغ چهار هزارو۵۰۰میلیارد ریال پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار، این موضوع در دستور کار هیات‌مدیره قرار دارد.