گروه بورس- درآمد حاصل از فروش شرکت تولی‌پرس به بهار امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۰‌درصد افزایش نشان می‌‌دهد. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، تولی‌پرس در دوره سه‌ماه منتهی به خرداد ماه امسال از فروش انواع محصولات خود مبلغ ۲۷۱‌میلیارد و ۸۴۱‌میلیون ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ توانست معادل ۶/۲۲‌درصد از بودجه پیش‌بینی شده این شرکت را محقق کند.

این در حالی است که تولی‌پرس پیش‌بینی می‌کند تا پایان اسفند امسال از فروش پودر لباسشویی مایع ظرفشویی، سایر محصولات خود مبلغ یک‌هزار و ۱۹۸‌میلیارد و ۵۶۴‌میلیون ریال درآمد داشته باشد.

این در حالی است که مقدار تولیدات تولی‌پرس در سه ماه نخست امسال معادل ۴۵‌هزار و ۲۷‌تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲/۱۹‌درصد رشد داشت. همچنین مقدار فروش تولی‌پرس نیز با رسیدن به سطح ۴۹‌هزار و ۳۲۱‌تن توانست رشدی معادل ۷/۳۷‌درصد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کند.

تولی‌پرس با توجه به عملکرد سه ماه نخست امسال توانست معادل ۷۰‌میلیارد و ۲۴۸‌میلیون ریال سود انباشته داشته باشد. این در حالی است که سود خالص این شرکت نیز به ۲۰‌میلیارد و ۶۷۵‌میلیون ریال رسید.