گروه بورس- بیتا احمدی: مشتریان و سهامداران شرکت سولیران می‌توانند با آدرس اینترنتی www.suliranco.com مراجعه کنند. به محض ورود به سایت شرکت سولیران نمایی از کارخانه و ساختمان مرکزی این شرکت به همراه تاریخچه آن به چشم می‌خورد.

در سایت سولیران آمده است: این شرکت سهامی عام بوده و در سال ۱۳۴۰ به عنوان اولین تولیدکننده ساختمان‌های فولادی در ایران تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۳۵۸ با توجه به نیاز روزافزون کشور به مصنوعات فولادی سنگین با دارا بودن امکانات تولیدی انبوه و نیروی انسانی متخصص، فعالیت‌های خود را در زمینه طراحی، تولید و نصب مخازن بزرگ ذخیره مایعات، ساختمان‌های فولادی بلندمرتبه و ... آغاز کرد و نقش موثر خود را در تامین نیازهای ضروری‌ نشان داده و گام موثری در نیل به خودکفایی صنعتی و عدم وابستگی برداشته است.

در سایت اینترنتی شرکت سولیران چند لینک جداگانه در بالای صفحه گنجانده شده است که هر یک از کاربران می‌توانند با انتخاب هر یک از لینک‌های موجود به اطلاعات موردنظرشان دسترسی یابند.

لینک‌های این سایت عبارتند از: تاریخچه، گواهینامه، امکات سولیران، پروژه‌ها و توانایی‌ها، طراحی و محاسبات فنی و زبان انگلیسی.

اما متاسفانه در سایت اینترنتی شرکت سولیران لینکی برای امور سهام، برای دسترسی صاحبان سهام این شرکت به گزارش‌های مالی، آگهی‌ها، ترازنامه‌ها و صورت‌های سود و زیان و همچنین وضعیت پرتفوی این شرکت وجود ندارد که امیدواریم در آینده‌‌ای نزدیک مسوولان فنی این سایت لینکی را برای سهامداران این شرکت اختصاص دهند تا آنان از آخرین وضعیت اطلاعیه‌های سولیران اطلاع یابند.