گروه بنگاه‌ها: هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون مسائل و موضوعات مختلف در نشستی مشترک با حضور مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک رفاه کارگران و مسوولان کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ محمد رضا نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بازنشستگان را جزو ارزشمندترین سرمایه‌های جامعه توصیف کرد و گفت: احترام به این قشر هم به‌لحاظ شرعی و هم به‌لحاظ عرفی بر همه ما واجب است.

وی با تاکید بر اهتمام همه مسوولان عالی بانک مبنی‌بر توجه و نگاه ویژه به این قشر اظهار کرد: با همه مسائل و مشکلات پیش رو آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به این افراد در برنامه‌های خود گنجانده‌ایم.

وی در ادامه ضوابط و مقررات موجود در نظام بانکی درخصوص اعطای تسهیلات را یادآور شد و افزود: با این وجود تاکنون خدمات خوبی از سوی بانک به کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ارائه شده و ما نیز به این خدمات می‌بالیم. مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر اینکه این بانک، جزئی از بدنه سازمان تامین اجتماعی است و از هیچ تلاشی برای ارائه بهترین خدمات به این سازمان و شرکت‌ها و نهادهای وابسته به آن دریغ نخواهد کرد، افزود: در این مسیر باید نگاهمان و اهدافی که ترسیم می‌کنیم، بر پایه هم‌افزایی متقابل باشد. در ادامه اسماعیل لـله گانی رئیس هیات‌مدیره بانک رفاه کارگران با بیان اینکه مسائل و مشکلات موجود کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با اهمیت بالایی در حال پیگیری است گفت: درخصوص ارائه خدمات و به‌ویژه اعطای تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه به بازنشستگان عضو کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، اقدامات مفیدی صورت گرفته و هم‌اکنون اعضای کانون از این خدمات نیز بهره مند هستند.