گروه بنگاه‌ها: وب‌‌سایت بانکداری الکترونیک برای مشتریان «حقوقی» بانک توسعه صادرات توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک ایجاد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، وب‌سایت مذکور علاوه بر خدمات بانکداری اینترنتی، پشتیبانی سیستم امضای الکترونیکی و احراز هویت الکترونیکی را نیز انجام می‌دهد.

مشتریان برای استفاده از این خدمت باید با مراجعه به صفحه بانکداری الکترونیک این بانک و ورود به بخش بانکداری اینترنتی (BIB) به تکمیل فرم درخواست عضویت اقدام کنند.

همچنین شخص حقوقی متعهد است ابتدا از طریق سایت بانکداری اینترنتی بانک نسبت به درخواست عضویت و معرفی مشخصات نماینده اقدام کند. نماینده معرفی شده با گذشت حداقل یک هفته با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر از طرف همه دارندگان امضای مجاز با مراجعه به شعبه‌ای که به هنگام درخواست عضویت انتخاب

کرده است، باید مشخصات شناسنامه‌ای خود را به‌صورت صحیح و کامل همراه با مدرک هویت معتبر به بانک اعلام کند.

مشخصات نماینده معرفی شده باید مطابق با مشخصات مندرج در فرم درخواست عضویت که قبلا توسط مشتری در اینترنت ثبت شده است، باشد.

خدمات بانکی قابل استفاده از طریق سیستم بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی عبارت است از: اعلام خلاصه حساب، مانده حساب، صورتحساب، تغییر مشخصات، غیرفعال‌سازی و انتقال وجه.