گروه بنگاه‌ها: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نظری، مدیرعامل بانک رفاه کارگران به‌منظور راه‌اندازی پروژه سیمان دورود تقدیر ویژه کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علی ربیعی در ۲۸ خرداد ماه امسال در پی سفر هیات دولت به استان لرستان با شرکت در آیین کلنگ زنی فاز چهار سیمان دورود از نظری، مدیرعامل بانک رفاه کارگران به‌منظور حمایت‌های مستمر در راه‌اندازی این طرح ملی قدردانی به عمل آورد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این شهرستان، اظهار امیدواری کرد که این پروژه در مدت زمان ۲ سال و نیم و در دولت تدبیر و امید به ثمر برسد. مطیعی مدیرعامل کارخانه سیمان دورود نیز در سخنانی گفت: برند سیمان دورود در دنیا بی‌نظیر است. سرمایه سیمان و آورده ما برای این پروژه ۸ میلیارد تومان و ارزش کلی کارخانه سیمان ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد بانک رفاه افزود: برای تکمیل و افتتاح فاز چهارم سیمان دورود ۳۵ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار لازم داریم که مدیرعامل بانک رفاه کارگران با حمایت از این طرح و پرداخت تسهیلات موردنیاز برای این پروژه ما را یاری کرد.

عباس قائد رحمت نماینده دورود و ازنا در مجلس نیز گفت: کارخانه سیمان دورود برندی مطرح در ایران است و موجب توسعه صادرات غیر‌نفتی ما در سطح خاورمیانه می‌شود که به این منظور از مدیرعامل بانک رفاه کارگران به‌منظور تخصیص اعتبار و ارائه تسهیلات به این پروژه قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: کارخانه سیمان دورود می‌تواند مشکل کارگران کارخانه فارسیت را حل کند و کارگران بیکار شده این کارخانه را در جای خود قرار دهد.