گروه بنگاه‌ها- به منظور توسعه فرهنگ خرید از طریق کارت بانکی و بالا بردن سطح تعامل با دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان در سراسر کشور، جشنواره سکه‌باران سامانی برگزار می‌‌شود.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان، تمام دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان (پذیرندگان) که بتوانند ماهانه دست‌کم ۱۰۰ امتیاز کسب کنند، با شرکت در قرعه‌کشی جشنواره سکه‌باران، از جوایز ارزشمند طلایی آن بهره‌مند می‌شوند.
بر اساس این گزارش، در جشنواره سکه‌باران سامانی، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان (پذیرندگان) به‌ازای هر تراکنش خرید ۱۰۰هزار ریالی و بیشتر، یک امتیاز دریافت می‌کنند. همچنین به‌ازای هر یک‌میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز به امتیازهای وی افزوده می‌شود.
این گزارش حاکی است، در این جشنواره، هر ماه ۳۵۰ سکه بهار آزادی و در مجموع ۲۱۰۰ سکه میان پذیرندگان قرعه‌کشی خواهد شد. جایزه ویژه این جشنواره، سه شمش طلا به ارزش یک میلیارد ریال است و به برندگانی که دو دوره پیاپی در مجموع بیش از یک‌هزار امتیاز کسب کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.
جشنواره سکه‌باران سامانی از دوم آذرماه ۱۳۹۲ با همکاری بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان آغاز می‌شود‌ و تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت.
اسامی برندگان هر دوره علاوه‌بر انتشار در روزنامه‌های سراسری، وب‌سایت بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از طریق شعبه‌های بانک سامان در سراسر کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.
در این جشنواره برای نخستین بار از فونت بانک سامان در یک کمپین رونمایی شد.
دارندگان دستگاه‌های کارتخوان سامان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این جشنواره می‌توانند به وب‌سایت
http://www.sb۲۴.com یا http://www.sep.ir مراجعه کنند یا با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان به شماره ۸۴۰۸۰- ۰۲۱ تماس بگیرند.