گروه بازار پول- بانک ملت به عنوان نخستین و تنها بانک دولتی، امکان خرید اینترنتی سیم‌کارت‌های شرکت ارتباطات سیار را برای مشتریان شبکه شتاب فراهم کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک ملت، همزمان با بیست و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این بانک در راستای ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیک، امکانات لازم را برای خرید اینترنتی سیم‌کارت‌های تلفن‌همراه عرضه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار مهیا کرد.

براساس این گزارش، دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب که پارامترهای لازم جهت انجام پرداخت‌های اینترنتی را دارند می‌توانند حداقل تا پایان فروردین‌ماه، از طریق درگاه اینترنتی بانک ملت نسبت به خرید و پرداخت وجه این سیم‌کارت‌ها اقدام کنند.

بر این اساس، دارندگان این کارت‌ها می‌توانند با آگاهی از رمز اینترنتی و پارامتر cvv۲ کارت خود به سایت اینترنتی شرکت ارتباطات سیار به نشانی www.mci.ir مراجعه و وجه سیم‌کارت را از محل موجودی حساب خود بپردازند.

این گزارش حاکی است، دارندگان کارت‌های بانک ملت برای دسترسی به پارامترهای لازم برای خرید اینترنتی می‌توانند به پایانه‌های خودپرداز مراجعه و گزینه تغییر رمز کارت و سپس تغییر رمز اینترنتی را انتخاب و رمز مورد نظر خود را وارد کنند.

بدین ترتیب رمز اینترنتی آنان در لحظه فعال و در رسید چاپی آنان درج می‌شود.

پارامتر cvv۲ هم سه رقم آخر شماره‌ای است که پشت کارت‌های بانک ملت به چاپ رسیده است.

بانک ملت از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری، سیستم پرداخت اینترنتی خود را مورد بهره‌برداری قرار داده و تاکنون به مراکز متعدد از جمله دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، شرکت قطارهای مسافربری رجا، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت ارتباطات سیار، این خدمات را ارائه داده است.