بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته، ساعت کار برخی شعب بانک‌ها در بعد از ظهر برای ارائه هرچه بیشتر خدمات افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، داوود زارع اسکندری، رییس شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌ها، در جمع خبرنگاران از افزایش ساعت کار برخی شعب بانک‌ها در بعدازظهر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۷۵ شعبه بانک تجارت تا ساعت شش بعدازظهر به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند. وی ادامه داد: افزایش ساعت کاری باعث کاهش حجم تراکم مراجعه‌کنندگان در روزهای عادی خواهد شد.

او اظهار امیدواری کرد که بوسیله هماهنگی‌های صورت گرفته بین سیستم بانکی، خزانه و بانک مرکزی، نقل و انتقال پول در ایام تعطیلات نوروز با مشکلی مواجه نشود.

مدیرعامل بانک تجارت تاکید کرد: بجز روز اول سال ۸۶، در سایر ایام تعطیل، شعب ویژه‌ای مشغول به ارائه خدمات به مشتریان خواهند بود. به همین دلیل با وجود این حجم از خدمات نیازی به انتقال حجم زیاد پول از سوی مردم نیست. وی تصریح کرد: اگر میزان حجم پول کنترل شود در شهرستان‌ها نیاز به پول کاهش خواهد یافت چرا که مردم قادر خواهند بود از طریق دستگاه‌های خودپرداز و دیگر سامانه‌ها پول مورد نیاز را برداشت و یا خرید خود را انجام دهند. به گفته زارع اسکندری روی مانیتورهای دستگاه‌های خودپرداز این بانک از این پس در صورت خرابی جمله‌ای با مفهوم آدرس نزدیک‌ترین خودپرداز سالم به این دستگاه نقش خواهد بست که مردم مشکل برداشت پول نداشته باشند.

او از پرداخت تمامی حقوق و دستمزد کارکنان دولت از اوایل اسفندماه تا پایان روز بیستم اسفندماه خبر داد و افزود: اگر مردم برای پرداخت قبوض خود بلافاصله به شعب مراجعه کنند، از حجم تراکم در شعب در پایان سال کاسته خواهد شد.