گروه بنگاه‌ها - موسسه اعتباری توسعه برای نخستین بار در کشور نشان بین‌المللی نوآوری و خلاقیت الماس سوئیس IUI۵۰۰۲ را دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، این موسسه با هدف معرفی محصول جدید سوپر‌مارکت‌های مالی به عنوان جشنواره خدمات پولی و مالی در شعب موسسه در سال ۱۳۹۰ حائز شرایط دریافت نشان بین‌المللی نوآوری و خلاقیت الماس از اتحادیه بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های صنعتی IUI شناخته شد.

بر اساس این گزارش، باجه‌های سوپر مارکت مالی محصولی است که با راه‌اندازی آن در موسسه توسعه، مشتری با حضور در شعب، انواع خدمات و مشاوره‌های پولی، بازار سهام، صرافی و بیمه را از مشاوران و متخصصان این باجه‌ها دریافت می‌کند.

بر این اساس، موسسه توسعه برای پاسخگویی مطلوب به مشتریان سوپر مارکت مالی، پرورش استعدادهایی را که بتوانند نسبت به پاسخگویی به مشتریان اقدام کنند و به عنوان مشاوری امین بهترین راهکارها را به مشتریان ارائه دهند در دستور کار قرار داد و اکنون در پرتو آموزش‌های استادان بزرگ نیروهای کارآمد باجه‌های خدماتی مالی با آگاهی از اطلاعات و اخبار روز در باجه‌های کوچک سوپر‌مارکت مالی راهکارهای بزرگی را به مشتریان ارائه می‌دهند.