گروه بنگاه‌ها- مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری صالحین به مناسبت «۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی»، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات، لزوم توجه به فرآیند اطلاع‌رسانی و ارتباطات را مورد تاکید قرار داد. مصطفی هاشمی با اشاره به روند رو به گسترش ارتباطات انسانی و فناوری نوین اطلاعات و ارتباطات از یک سو و نیز توسعه همه‌جانبه علوم و تخصصی شدن مشاغل از سوی دیگر، برقراری ارتباط بین سازمان‌ها و مردم و نیز توجه به دیدگاه و خواسته افراد جامعه را ضروری دانست.

وی افزود: در همین راستا روابط عمومی نقش مهمی در پاسخگویی به مخاطبان و شفاف‌سازی افکار عمومی نسبت به رویدادهای درون سازمانی و عملکرد روشن ساختن سیاست‌گذاری‌ها و سازمان در سطح برون سازمانی ایفا می‌کنند که موفقیت در این عرصه بدون شک نیازمند تخصص و تعهد کارکنان روابط عمومی خواهد بود.

هاشمی از روابط عمومی به عنوان یکی از عناصر اصلی سیاست‌گذاری و پیشبرد اهداف سازمان یاد کرد و تصریح کرد: بدون ساماندهی صحیح اطلاعات و آگاهی از روند فعالیت‌ها در لایه‌های مختلف درون و برون‌سازمانی، حرکت به سوی چشم‌انداز آینده میسر نخواهد بود.

مدیر روابط عمومی موسسه صالحین ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی، این روز فرخنده را به تمام فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌های تمامی سازمان‌ها به ویژه مسوولان موسسه مالی و اعتباری صالحین تبریک گفت.